2017. június 9., péntek

Rémálom!


Ha volt valakinek tele a töke a borsószedéssel és fejtéssel,akkor nekem tuti! Egy nap híján két hétig minden áldott nap borsóztam. Ma végeztem vele. Meg is utáltam úgy hogy álmomban se jöjjön elő!
Álmomban!!!!...Az éjjel borsóval álmodtam. Egy hatalmas borsószem gurult utánam és be akart kapni! Én úgy el fáradtam a futásban hogy felébredtem és felültem az ágyon. Lihegtem mint egy puli kutya!
Az életemben ennyi borsóm nem termett. Nem is fog mert jövőre mutatóba vetek csak. Ki a bánat gondolta ilyen sok lesz rajta?! Ráadásul nem is voltak nagy hüvelyek pedig a dobozokra azt írták!!!!
Mindamellett a hét elején benyúltam a grillsütőbe a húst kivenni,erre jól megégett a kezem feje. Ez nem volt elég,tegnap a kenyérsütőből vettem ki a kenyeret,a jobb kezemen két ujjamat égette meg.
Majdnem bőgve fejtettem a borsót. Mind a két kezem elintézve alaposan. A jobb kezem amúgy is folyamatosan be volt dagadva az erőltetéstől. Egyszóval borsót biztosan nem eszek mostanában. Gyűlölöm! Most aztán a rokonság el lesz látva borsóval rendesen! Mert nekem nem sok kell. Nem tudom hány kiló borsót raktam a fagyasztóba de úgy húsz kiló körülire saccolom. A nagy fagyasztószekrényem ami 345 literes,majdnem félig van borsóval. A télen kikopik mert a szomszédokat is ellátom vele. A baj hogy senkinek nem kell a familiában csak kifejtve. Úgy ám!
A lényeg hogy befejeztem ma. Ilyen még egyszer nem lesz ha sosem eszek borsót az életben,akkor sem!
A jövőhéten kezdődik a másik nyalánkság. Jön a lakásfestés! A hajam már most meredezik mint amibe áramot vezettek. Ha azt is túlélem,esküszöm sosem halok meg hanem úgy kell majd agyoncsapni! Miért is nem születtem férfinak???? Sokkal jobb lenne az életem az már szent igaz!

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése