2017. április 24., hétfő

Mivé lettél G+?!



Nem kell találgatni miért hagytam ott a picsába a G+! Elárulom! Elegem lett a sok pletykálásból!
Hogy rólam mit hordtak össze a hátam mögött azt magasról leszarom! Soha nem érdekelt!
De az már igen hogy a nők egymás háta mögött és egymásról pletykáltak mert ugye a nagycsöcsasszonyok unatkoznak! A másik bizalmába beférkőznek,utána meg kibeszélik a rájuk bízott titkokat. Nem szégyelli magát az ilyen nő? Mert a nőkről pofázok bizony! Nem panaszkodott soha egy férfi sem hogy őt másik férfi társa áztatná. Viszont sok nő mondta el rendszeresen miket terjesztenek róla a nőtársai. Én meg ugye próbáljak igazságot tenni olyan dolgokról amikhez közöm nincs és nem is érdekel! Ha valaki magánéleti gondjával hozzám fordult,próbáltam segíteni jó szóval esetleg tanáccsal ha azt kért. De most jelentkezzen csak egy ember is akinek én bármikor és bárhol kipofáztam volna a rámbízott titkokat! Ilyen nem lesz mert soha senkinek nem adtam tovább semmilyen magánéleti dolgát másnak. Nem is fogom! Jó ideje figyeltem mert azért szemet szúrt hogy egyesek egymás szemébe bájolognak de a háta mögött kibeszélik. Mi ez a kétszínűség?!
Hogy lehet ennyire aljas valaki?! Sajnos egyre jobban szaporodnak a G+-on az ilyen aljasságok. Ha nekem bajom van valakivel,azt megmondom a szemébe. Egyszer volt rá precedens és nyilvánosan tettem nehogy pletyka legyen belőle. Hozzáteszem sajgott a szívem az illetőért de muszáj volt kicsit helyretenni. Nem volt belőle harag noha rosszul esett neki én tudom. Azóta is cimbik vagyunk.
Itt és most azt mondom aki azért jár a G+-ra hogy másokat bántson a hátuk mögött,jelentgessen a G+-nál hátha ki tudja tiltatni az illetőt mert neki nem szimpatikus éppen,arra csak azt tudom mondani hogy egy gyáva féreg!!!!!No a másik cukiság még!!!! Ha netán valami férfi ember elkezd bókolni egy nőnek mert egy közösségben előfordul ilyen nem is kevés,ugyan ne kiáltsák már ki rögtön kurvának azért mert netán barátságos az illetővel szemben. Velem megesett egy igen idős férfi
lehet belém zúgott vagy csak kedvelt a jó fene tudja mert eléggé nehéz volt lefordítani az irományait.
Mivel eleinte barátságos voltam vele,naná hogy én is egyből kurva lettem egyes nők szemében.
Most elmondom a pasit kétszer figyelmeztettem,utána letiltottam. Amit vissza hallottam hát nem mondanám hogy elegáns viselkedés volt egyes nőszemélyektől. És pont olyanok kiáltottak papért akik úgy rendesen begyűjtötték az ismerősöket amiknek a zöme pasi! Akiknek láttam nem egyszer hogy szerelmet vallottak! Na és?! Röhögni kell rajta egyet vagy ha rámenős a pasi van letiltási lehetőség.
Én alapvetően a természetemből fakadóan mindig és mindenkihez barátságos vagyok ugyanis engem a drága jó szüleim ilyennek neveltek de a tesóimat is! Ez nem jelenti azt hogy kurva lennék de a többi nőtársam sem az aki nem bunkó az emberekkel. Mivel szókimondó is vagyok és kéretlenül is megosztották egyesek velem más nőtársuk pasi ügyeit,most csak lazán kijelentem bizony azok zöme
vájkál a másik életében aki a két kezén nem tudná megszámolni hány pasi vágta hanyatt!
És most nem voltam szalonképes de igyekeztem árnyaltabban fogalmazni. De kérdem én?
Ehhez is kinek mi köze? Miért kell nekem ilyesmikről tudnom? Miért kell az orromra kötni mikor engem kurvára nem érdekel. Most szégyellenem kellene mert ugye ez a divat manapság hogy nekem a férjemen kívül soha senki nem volt az életemben! Tudjátok mit? Szégyellem mert tapasztalatlanul és bután fogok megpatkolni. Szóval kedves nőtársaim jó lenne ha mindenki a saját portája előtt sepregetne és ne másokat bántsatok mert mondjuk éppen olyan napotok van!

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése