2017. április 28., péntek

Levelezés a társkereső oldalon


-Szia, nem akarom magam fényezni, de 195/24 
-Ejha! Magas vérnyomás alacsony pulzussal? 
-Jaj dehogyis! A magasságom meg a hosszúságom... 
-Mármint állva 195 centi vagy, de ha lefekszel akkor csak 24? Mi vagy te, transzformer? 
-Jézusom de hülye vagy! A 195 centi a magasságom, a 24 centi meg a farkam! 
-Jaaaaaaaa! Ééééértem! És én hogyan adjam meg ugyanezeket a paramétereket magamról? 168/vizslafül? Vagy 168/1 darab puncó? 
-A csajok ezt nem így szokták. 
-Hát hogy? 
-Mellbőség, magasság, súly. 
-Te orvos vagy? 
-Nem, miért? 
-Hát mert ilyen testtömeg indexekkel jössz nekem. Személyi edző vagy? Táplálkozási tanácsadó? 
-Nem, csak érdekelnek a méreteid. 
-38 és feles a lábam. 2 fülem van, 10 ujjam, még 2x5 a lábaimon. 1 segglyuk, kizsírozott szakadékban pedig 20/10-es vérnyomás. 32 fog, 2 vese, 1 fej. Na most okosabb lettél? 
-Inkább küldj magadról fotót. 
-Milyet szeretnél? Vidéken pucsítok a tuják és a félig kész ház meg a konténer között párducmintás bikiniben, vagy bulizom a szilikonszájú barátnőimmel, esetleg tengerparton szelfizek sziklákon, vagy jöhet olyan kép is, amiről diszkréten letéptem az exemet? 
-Igazolványképed nincs? 
-Baszki, tuttttam hogy rendőr vagy!

5 megjegyzés:

  1. Na, most ettôl be kellene ájulnom? A 24cm szerintem az nagy farok!!! Két méteres csajszik, biztosan buknának rá ., de egy mini csajszinak !?....Ki tudja???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most képzeld el ismerek olyan nőt a lakóhelyemen aki kemény 148 cm magas és a férje 192 cm. Megjegyzem a férj bizony veri a lécet! Ezt a feleségtől tudom. Ma már 11 éves házasok és,két gyerek akik sokkal nagyobbak az anyjuknál és semmi gond a házasélettel!
      Erre varrj gombot! Felejtsd el a magasságot!!! :)

      Törlés
  2. Azt nem vetted észre, hogy kérdôjelet tettem utána?Ha érzelem van akkor semmi gáz nincsen. :Minden megoldható...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vettem észre mert elkapott a röhögés közben! :))))
      De valóban nem számít a méretnél a magasság. :)

      Törlés