2017. április 12., szerda

Kaktuszoztam és ráfáztam!


Van nekem egy árva kaktuszom...Nem is! Kettő...A másik kint van mert télálló.
A napokban gondoltam lenyiszálom a sok kis kaktuszt róla mert ha locsoltam a virágokat,mindig löttyintettem rá egy kis vizet. Miért???? Hah...Ki tudja azt?! A végeredmény az lett hogy a sok új hajtástól nem akart elférni a cserépben. Késsel szépen levagdostam őket. Aztán egy tálkába beleraktam. Ez eddig rendben is volt. A baj ott kezdődött hogy szabad kézzel fogdostam meg őket.
Na ezt nem kellett volna ugyanis a bal kezem úgy tele lett kaktusz tüskékkel hogy netovább!
Voltam is bajba mert akármihez nyúltam a bal praclimmal,ezeregy tűszúrást éreztem a kezembe.
Főzésnél de bármilyen házimunkánál mint egy kényes kisasszony, úgy bántam mindennel. Próbáltam lekaparni őket meg kiszedegetni de valahogy úgy tűnt inkább szaporodik mint fogy.
Mit ne mondjak a tenyerem szép vörös lett mert rengeteg helyen pici gyulladások keletkeztek.
Mikor már kezdtem anyázni meg a fennen valót emlegetni,akkor jutott eszembe hogy miért nem csipesszel szedtem ki őket??? Miért?...Mert akkor pont szabadságon volt az eszem és mindenféle okosság távol esett tőlem. Pár napra el voltam látva rendesen mire kezdtek csökkenni a szúrások majd meg is szűntek. A tanulópénzt megfizettem de hát nem vagyok egy kaktusz szakértő no!
Mondjuk annyi eszem lehetett volna tudjam a kaktusz tüskés és szúr...Nagyon szúr!


By Vadász ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése