2017. február 26., vasárnap

Marhapörkölt....majdnem...

Ma úgy döntöttem nem főzök. A fagyasztókba szanaszét vannak ételek lefagyasztva,fogyjanak kifelé.
Elő is vettem egy doboz marhapörköltet izibe,gondolván csinálok hozzá majd galuskát oszt jó van.
Neki is láttam a nagy csutakolásnak,közben ágynemű mosást is elindítottam. Két kávé után pörögtem mint egy körhinta. Még az összes lábtörlőt is bevágtam a kádba faszányosan kimosni.
Mit ne mondjak mire végeztem még a seggemről is záporozott a víz de olyan büszke voltam magamra hogy ez sem érdekelt. A lényeg hogy minden csilivili lett. A lábtörlők jól meg izzasztottak de ki törődik ilyen piszlicsáré szarságokkal? Mert én nem ugyan!
Fél tizenegy tájban fogtam a pörköltet és bevágtam egy lábasba fel rottyantani. Gondoltam kész lesz és egy fakanál pörgetéssel csinálok mellé hamar galuskát.
Áldom az eszemet nem fordítva tettem! Ugyanis mikor folyékonnyá vált a pörkölt addigra pacal lett belőle! Igazi,hamisítatlan pacal!!!!
Jól mellé nyúltam! Nem pörköltöt vettem elő hanem pacalt! Hinnye de jó hogy nem csináltam meg előre a galuskát mert érdekes lett volna vele.
Az átkom az hogy semmire nem írom rá mit tartalmaz. Általában tudom és emlékszem rá. Most melléfogtam. Nem baj mert ma nem jött hozzám senki. Végül is annak is el kell fogyni noha tudom még van belőle két dobozzal.
No majd ha pacalt akarok akkor lesz marha pörkölt ez tuti! Így jártam! :)


By Vadász Ili

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ilike...Nem szeretem a pacalt így én éhen maradtam volna.
    Bár az is igaz hogy nem is lett volna lefagyasztva mert sose főztem még pacal.
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arany Cincikém! Én szeretem de nem ettem mert fogyózok. Nálunk az egész família szereti.Nem sűrűn de néha főzök. Puszi. :)))

      Törlés