2017. február 1., szerda

Félreértés! Misunderstanding!

 Senki ne haragudjon meg ha nem lájkolok semmit! Két napja nem jártam a G+-on!
A blog beírásaim viszont ott is megjelennek automatikusan.
Most egy kicsit "pihenőre" tettem magam. Olvasok ezerrel amire mostanában kevés időm volt.
Visszamentem egy kicsit a gyerekkorba...Ha hiszitek,ha nem, játszom a gépen!
Felszabadultnak érzem magam esküszöm! Ez kellett már nekem. 
Néhány nap kikapcsolódás. :)

Hevenyészett fordításban!    Makeshift translation!

No one should be angry with you if you do not Give a Like anything! Two days ago I was not on G +!
To enter the blog, however, there are also displayed automatically.
Now I feel a little "rest". I read recently you had a thousand little time.
I went back a little bit of childhood ... Believe it or not, I play on the computer!
I swear I feel liberated! It should have been me.

A few days relaxation. :)


By Vadász Ili


2 megjegyzés:

  1. Szia Ilike
    Jó játékot neked...átérzem a helyzetedet.
    Én is dettó....Mert játszani jó..😀😀😀
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága! Mindig is szerettem játszani mint egy gyerek. Közben az ember elfeledi minden gondját,baját. Kikapcsol....teljesen. Az utóbbi időben nem volt időm rá.
      Sok másra sem...Eldöntöttem ezt bevezetem mindenkorra amikor érzem hogy szükségem van rá. :))) Puszi és köszönöm kedves. :)))

      Törlés