2017. február 17., péntek

Csak vagyok...

Jelentem ez nem az én művem! Kaptam. :)

Kedveskéim mostanság nem írtam magamról semmit mert nem igazán történt semmi érdekes velem.
Annyi csak még mindig élek és virulok no meg fonnyadok mint a kapált gaz.
Ma beterveztem elmegyek vásárolni reggel de akkora köd volt hogy gondoltam még utóbb eltévedek ezen a 200 méteres úton. Így nem mentem sehová. Megspóroltam a pénzemet....Holnapig.
Holnap pedig felét nekiadom állambácsinak adó meg áfa meg a jó fene tudja milyen formában,a többi a spáré lesz. Jön a hétvége amire fel kell készülnöm mert tuti jön valaki.
Ma főztem egy jó fazék gulyás levest. No meg dagasztottam lekváros buktának valót.
Nem mondom jól bele csaptam a lecsóba mert csak egy gáz tepsire valót akartam sütni és lett belőle három. Nem baj...Megy a fagyasztóba. Ez egy jó szokásom mert ha hirtelen kell,van mit előkapni.
Ennyi... Nem tudok írni mert folyamatosan tüsszögök. Nem...Nem vagyok semmire allergiás ha netán valaki erre gondolt. Meg vagyok nézve ez irányúlag. Ez csak úgy jön aztán meg megy magától.
Puszmák kincseim! Semmi érdekes....

By Vadász Ili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése