2017. január 8., vasárnap

Udvar szemlét tartottam ma.

Valami ilyesmi hőmérőnk volt fém tokkal. Reggelente kitettük megnézni milyen hideg van.
Tegnap ki lett őkelme téve reggel és mikor no akkor hány fok is az a hideg,nem volt meg a hőmérő.
Kerestük...Nincs. De még a tokja se! Mikor világos lett az udvaron a fém tok meglett szépen össze rágva,lapítva ahogy illik. A hőmérő sehol! Gondoltam a kutya lenyelte egészben.
Ma délelőtt eszembe jutott ugyan már,csak körbejárom az udvart,valahol ott kell lennie.
Föl kaptam egy melegítő felsőt és azonmód mezítláb egy szar papucsba,kimentem keresni.
És nem lett meg de az orrom borvirágos lett a hidegtől.
Be húztam a csíkot és gyűjtöttem magamnak egy kis meleget,majd újra kicaplattam mert eszembe jutott a szemüveget nem dobtam fel és nem láttam tökéletesen.
Tettem pár sétát minden felé mikor egyszer csak ráakadtam nem is messze a bejárattól.
Naná hogy szarrá volt rágva! Viszont a skálája egyben volt. Ha Báró úr a közelembe jött volna,hát tuti szét rúgtam volna a seggét. De nem jött! Sőt mikor látta amint a hőmérő darabjait szedegetem össze,kellő távolságból szemlélte mit csinálok.
A lábaim kezdtek kihűlni mert még egy szar zoknit sem húztam ugyanis utálom mint a bűnt!
Ha zokni van a lábamon,én iziben elkezdek izzadni. Az a jó fene tudja miért?! Így aztán én télen,nyáron mindig mezítláb csattogok. Kivéve ha megyek valahová.
Most be kell szerezni egy másik hőmérőt de szerencsére a fiam telója méri a hőfokot is.
Így tudtam meg hogy kemény -26 fok volt az adott időben. Később alakult mert csak -22 volt.
Gondoltam ha így haladunk még utóbb izzadni fogok olyan jó idő lesz!
A hőmérőnek harangoztak én meg újból vörös orral jöttem be a lakásba. Érdekes hogy nem fáztam egy szikrányit sem! Azt viszont nem értem miért lesz oly szép piros az orrom mikor nem is fázik?!
Egyenlőre nem kell hőmérőzni ha szibériai hideg jön se.


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése