2017. január 25., szerda

Tegnap kaptam! :)

A pince ott kezdődik, hogy bor van benne. Ha nincs, akkor az csak egy gödör.
*
A borászok szerint a bort ivás előtt levegőztetni kell. Hagytam neki három másodpercet, remélem, hogy vett egy jó nagy slukkot.
*
A sör nagyon kevés vitamint tartalmaz. Ezért kell belőle sokat inni.
*
A rokonaidat nem válogathatod meg, de azt igen, hogy józanul viseled-e el őket.
*
A pálinkától kitűnően tudok aludni. Csak nem mindig érek el az ágyig.
*
Ha valakinek az egészségére iszunk, akkor a számlát nem az egészségbiztosítónak kellene fizetnie?
*
Azt mondják, a sok gyümölcs egészséges. Én a szilvapálinkát választom.
*
A pálinka nem adóbevallás, amit egy évben csak egyszer kell kitölteni.
*
Mi a disznót nem a húsáért vágjuk le. A disznóvágás is csak egy ok az ivásra.
*
Ha ittasan megyek haza, minden fordítva van. A kutya csókolgat, az asszony meg ugat.
*
Utálom a részeg embereket. Eldobálják az üres üvegeket, én meg hazafelé menet szétvagdosom a tenyeremet.
*
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
*
Farsangkor nem öltöztem be, csak nem ittam semmit. Senki nem ismert rám.
*
Amire most szükségem van, azt nem lehet szavakba önteni. Csak pohárba.
*
Nem az a baj, hogy a héten már kétszer berúgtam, hanem az, hogy még csak hétfő van.
*
A feleségem minden nap kocsmáról kocsmára jár. Engem keres.
*
Ha emlékszel rá, hogy mennyit ittál tegnap este, akkor nem ittál eleget.

Ha azt mondják, semmire sem viszed az életben, alkoholista még mindig lehetsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése