2017. január 30., hétfő

Szülinapoztunk!!!!

Szombaton a családban szülinapos volt.
Törtem a fejemet mi a frászt vegyek köszönteni de épkézláb gondolat nem vágott fejbe.
Nyitásra betoppantam a Spárba és nézelődtem. Rövidital nem leszen mert abból fel lett tankolva karácsonyra meg újévre. Ruhafélét már elvből nem veszek mert vagy kicsi,vagy nagy vagy nem tetszik. Ez már eleve el volt vetve. Tisztálkodó cuccos meg efféle nyalánkságok megint kipipálva mert karácsonyra bespájzoltam nekik rendesen.
Míg bóklásztam,eszembe jutott mi lenne ha sört vennék? Soha nem tettem ilyet de ötlet híján csak ez jöhetett számításba. Na és? Legfeljebb kiröhögnek oszt jó van! Nem újdonság ez számomra meg hozzá is szoktam már.
Megvettem ami kellett és szóltam kellene Dreher dobozos sör egy 24 dobozos kartonnal. Ment is az eladó a raktárba és hozta izibe. Eszembe jutott a szülinapos szereti a Kozel barna sört is.
Azt is kértem...Bibi volt mert abból csak 13 doboz volt cakkompakk. Nem baj! Ölég az!
Fizettem egy vagyont és akkor nézem ki cipeli ezt haza?! Még a telót is otthon hagytam most kivételesen,így segítséget se tudtam hívni.
Nosza...Itt a banyakamion,abba a söröket valahogy belepréselem. Sikerült! No de a többi szarságot mibe vigyem haza meg hogy? Volt nálam egy szatyor meg egyet vettem. Megtellett mind a kettő. No de még ott volt a 24-es wc papír is. Na ne ám a nyakamba akasszam?!!!!
Szerencsére közel van az üzlet. Összemarkolásztam mindent és elindultam haza. Mit ne mondjak a sivatagi teve megpakolva hozzám képest háremhölgy ammán tuti!
Azon a szar 200 méteren megálltam vagy 6-szor. A víz szakadt rólam patakokban. Levegőt már csak ritkán kaptam de úgy ha neki buzdultam keményen. Elértem a kapuig és lepakoltam mert azt ugye ki is kell nyitni. Ott lett a baj hogy onnantól meg se tudtam mozdítani semmit! 
Kénytelen voltam becsöngetni. Mit ád a jüszagú,pont az ünnepelt jött ki! Ajjajjjj!!! Lehet magyarázkodni! Becúgeroltunk mindent és kérdé talán vendégek jönnek? Hát persze hogy azok! Kirámoltunk szép komótosan. A söröket kupacba rakva,elrebegtem a szülinapi imát neki meg persze a többiek is! Jah kérem....Lett olyan röhögés hogy a harmadik szomszédba is hallották! Az ok. hogy sör de ennyi? Ennyi!!!!! Izibe leültem mert annyira nevettem nem tudtam megállni a csülkeimen! Naná hogy a többiek is vihogtak meg sikítottak kínjukban!
Én meg mint aki jól végezte dolgát gyorsan átvedlettem a konyhás rongyokba és nekikezdtem a sütésnek meg főzésnek.
Meg lett oldva az ajándékozás. Enyhén fogalmazok ha azt mondom minden egyes doboz sörnél ami fel van bontva megy a nyerítés is közben.:) Hát egy darabig tuti vígságos lesz a ház de ahogy jönnek a rokonok hozzám a sör úgy fogyogat.
Nem volt ez olyan rossz bót neköm! :))))


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése