2017. január 4., szerda

Semmi fogadalom!


Most ne rám figyeljetek hanem az oldalt látható ezeréves sámlira! Nálunk az a banyaszék.
Ugyanis vendéglátáskor én mindig azon ülök ugrásra készen. :) A szék alatt a kényelmes csattogóm mert más úri kórságokban a lábam is szétszakadna a sok mászkától. A fotón nem a gatyám koszos hanem vagy a lencse,vagy tükröződés lehet. Amúgy meg leszarom. :)
Vége lett az ünnepeknek végre! Noha tegnapig minden napra jutott vendég de ma csönd és nyugalom a frontvonalon. Őszinte leszek....Rám is fér.
Az idén újítottam! Megfogadtam hogy nem fogadok meg semmit mert úgy sem tartom be. Gondolatban kattogott az agyam sok mindenen de fogadalmat azt nem tettem. Ahogy lesz,úgy lesz.
Azért eszembe jutott pár dolog amit erősen fontolóra fogok venni és lehet változtatok az életem néhány alkatrészén. Szerintem nem ártana! Kezdek magamnak unalmas lenni és egy kis színt bele kéne csapnom csak úgy lazán. Eszembe jutott nem ártana néha kimozdulnom. Utazni egy kicsit.
Addig míg lehet és tudok. Odáig fajultam az évek alatt hogy tojások keltetésére kiváló tehetségem lenne. Itthon kotlok örökké. Viszont ha megpattanok itthonról és jönnek a rokonok,azok agyvérzést kapnak ha nem találnak itthon!
Most viszont agyalok miért is kéne nekem az életemet örökké vigyáz állásban tölteni?!
Egy frászt! Hát már ne az legyen a legnagyobb esemény az életembe hogy vásárolni megyek! Vagy dokihoz megyek! Netán a kórházi kosztot zabálom! Nem! Nyugiban megférne mellettük egy kis tekergés. Mindig azon járt az eszem,ha kiteszem a lábam itthonról napokra,hát éhen fog halni a família. Most úgy gondolom ha ilyen megtörténik,akkor úgy kell nekik!
Túlságosan hozzászokott a társulat hogy minden a szájukba van adva! No erről egy kicsit le kéne szoktatnom őket mivel sajnos nem fiatalodom pedig gyúrok rá rendesen!
Ennyit az új évi fogadalmakról. Nem fogadtam meg semmit de rajta leszek egy kis változtatáson amennyire lehetséges. Nem mellesleg hogy kicsit jobb legyen nekem is.
Csak egy kicsit....Legalább...


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése