2017. január 17., kedd

Halászlé ahogy még sosem!

Fiacskám óhaja volt legyen már ugyan halászlé mert hogy neki ehetnékje vagyon.
Igen ám de nálunk ponty az ritkán van a boltba. Viszont volt alaszkai tőkehal. Hoppá!
Ilyenből még sosem főztem de essünk neki és vagy megeszi a büdös kölke,vagy a kutyáé lesz!
Hagyma puceválás amitől mindig sírhatnékom támad legyen bármilyen jó a kedvem. Egyszer lehetne már olyan hagyma is amitől nincs taknyom-nyálam egyben! Állítólag van de én még nem találkoztam vele. Azt hiszem kerüljük egymást,vagy csak az engem.
Halászlé feltéve,ízesítve és pöfögőre állítottam.
Mielőtt kész lett eszembe jutott van nekem igazi,hamisítatlan csili lekvárom amit tavaly raktam el kicsi üvegekben a saját két kacsóimmal időnként sírva fakadva. Nem azért mert sajnáltam hanem az igazi csilinek még a gőze is mar úgy betyárosan! Nem sok volt az üvegben,talán kávés kanálkára való,mondok én mán pedig azt belerakom a halacskába. El is követtem ezzel egy égbekiáltó bűnt!
Ugyanis fele is elég lett volna. Úgy voltam vele én nem eszek belőle úgy sem.
Délben a hívek neki estek a halászlének. Én bevonultam ide a géphez kellő távolságba ha netán baj történik,itt nyugodtan röhöghetek kedvemre.
Egyszer hallom krákogás aztán köhögés,aztán mindkettő egyszerre....
Ajjajjj! Nagy a baj de legalább a bacik elmenekülnek belőlük.
Kimentem és érdeklődtem milyen a halászlé? Hát....Kissé csípős lett!
Gondoltam ha kissé akkor mán nem leszek agyonütve! Egyszer csak robbant a fülembe!!!!
Kissé a kis faszomat! Kurva erős!
Én nagy nyugalommal válaszoltam: Azért lett ilyen erős hogy a náthát menessze belőletek!
Direkt ilyenre is akartam! Sőt! A jövő évi náthát is kifogja hajtani erről kezeskedem!
Javukra legyen mondva,hősiesen megették. Köhögés elmúlt. Orr kitisztítva.
Egy százas papír zsepi háromnegyede eltüntetve....
Azért egy zárszót nyomtam nekik,mondván,olvastam hogy a csípős ételt evőknél kevesebb a rákos megbetegedés!
Érdekes.... Ez nem hatotta meg őket! Sőt! Fiacskám állította ettől a halászlétől fog gyomorrákot kapni! Legyintettem egyet hogy nektek aztán semmi sem jó!
Igyatok jó sok vizet! Az kell a halnak. Ezzel el is tűntem szem elől úgy ahogy illik.
Csak megjegyzem....Holnap is halászlét esznek. :))))


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése