2017. január 10., kedd

Fogas kérdés...


Tegnap este az unoka lányom keresett a Hangoutson ami nem újdonság mert napi kapcsolatban vagyunk. Ők Angliában élnek és szeretem tudni mi van velük. Ők meg szeretik tudni mi van mi velünk.
Olvasom a kérdést amit becitált nekem.

- Mamikám! Mikor született a pápa?

Néztem egy nagyot mert hogy mi a jó francért érdekli őt Ferkó pápa szülinapja. Nem mondhatnám hogy hívő és templom járó lenne. Nem tudtam válaszolni neki.

 Magamban meg azt gondoltam: Tudja a faszom mikor született?

Csak így lazán... No kurjantottam egyet hogy hallják kérdezvén a többieket hátha okosabbak mint én.

Jött is egy válasz: Nézd meg az interneten!

Tényleg! Eszembe nem jutott volna. Már rá akartam keresni éppen mikor a beszélgetést meg tekertem és látom oda van még írva: 23-án?
No akkor rögtön bevillant mi is a kérdés! Ami ez lett volna normális körülmények között:

- Mamikám mikor született a papa? 23-án?

Gyorsan oda firkantottam nem,24-én!
Aztán én amennyire csak lehet elkezdtem nevetni! Nem is nevetés volt az hanem inkább valami
visítás féle! Nem tudtam abbahagyni egy darabig. Mire látom írt a kincsem valamit de nem tudtam elolvasni mert könnyben úsztak a pilácsaim a röhögéstől.
Rendbe szedtem az orcámat és pislogóimat,egy hatalmas sóhaj kíséretében neki buzdulva,leírtam neki a félreértést de közben újra csak vihogtam mert muszáj volt.
Az én drága rózsa szálam bizony nevető görcsöt kapott!
Később írta hogy telefonról ír és az a buziság kiegészíti a szavakat.
Na ezért lett a papából pápa! Ő meg nem is figyelte.
Innentől eldöntöttem jobban kell értelmeznem amiket ír,mert jártam én így máskor is elgondolkodván az írásain hogy ez most mi is akar lenni???? Hát az!!!!
De sokszor mégsem az! :)


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése