2017. január 20., péntek

Besokalltam vagy...?????


Nem mondanám topon vagyok de tengetem a napjaimat.Kevesebbet megyek a G+-ra,érdekes módon egyből több munkát találok magamnak. A közérzetem se volt egy ideje olyan hűha. 
Most sem az de jól elvagyok magammal. Tudtátok milyen jól el lehet társalogni saját magunkkal? Most hogy ráérek magammal foglalkozni,beszélő viszonyba kerültem minden porcikámmal. Egy ideje a gyomromat dorgálom,néha hangosan mert nem kívánja az ételt.
Egyrészt jó ez mert gyorsabban fogyok. Másrészt nem jó mert időnként hányingerem van.
Kong mint az üres hordó. No de ez legyen az ő baja. 
Amikor nincs mit csinálnom,olvasok. Rám fér hogy őszinte legyek... Jó ez a változatosság.
Mindenre van időm. Egy kicsit ápolgatom a lelkemet mert rá fér. Néha azzal is kell törődni.
Az előbb egy jót beszélgettem a fiammal. Esküszöm jólesett! Örülök mikor tanácsot kér és pátyolgathatom noha felnőtt férfi. Nem számít. Nekem ő akkor is gyerek marad míg élek.
Ezek olyan aprócska kis dolgok,mégis örömet szereznek.
Amúgy meg nem dúskálok az örömökben mostanság. Nincs hozzá kedvem. Valahová elillant.
Nem probléma,majd visszatér. Néha nem árt komolykodni sem.
Most éppen azt érzem hogy egy lakatlan szigeten kurva jó lenne élni!
Rajta leszek találjak egyet valahol távol mindentől és mindenkitől.
Lehet hogy besokalltam????? Lehet...


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése