2016. december 3., szombat

Mosolyt kérek



Egy férfi a tengerparti napozás után otthon  látja,hogy szépen lebarnult, a dákót kivéve. 
Másnap a tengerparton beássa magát a homokba, csak a dákót hagyja a napon.
Arra sétál két idős hölgy, a dákót hosszan nézik.
Az egyik: 
- Látod, ez engem mikor 20 voltam őrülten izgatott,  amikor 30 megőrültem érte, 40 körül könyörögtem érte, 50 évesen a lelkemet is eladtam volna, 60asan imádkoztam érte. Most 70 évesen, a k..va életbe vadon terem, és én nem tudok lehajolni!
------------------------------------------------------------------
Milyen a szex 80 évesen?
- Olyan, mint amikor valaki megpróbál kötéllel biliárdozni.
-------------------------------------------------------
Mire kell vigyázni a csoportszexnél?
- Nehogy kimaradj belőle..
----------------------------------------------------------------------

Három vénség a parkban arról beszélget, milyen mocsok egy dolog az öregkor.
- Tegnap is ez a ronda szeles idő, úgy fájtak az ízületeim, hogy majd megbolondultam.
Reuma...borzasztó!
- -Én meg reggel felmentem a fiamhoz, az első emeleten laknak - teljesen kifulladtam.
A szív...a szív! Csak az működne most is úgy mint régen....
Ne is mondjátok! Ágyban vagyunk, fickósnak érzem magam, odaszólok hát az asszonynak:
Mama, kettyintünk egyet?
Ő: Meg vagy húzatva, 5 perce kettyintettünk!
Jajj, memória, a memória!
----------------------------------------------------------------------

90 éves öreg haldoklik az emeleti hálóban.
Hirtelen megérzi az almás-rétes illatát, amit egész életében imádott. 
Utolsó erejével kikászálódik az ágyból,   lebotorkál a lépcsőn, kedvenc rétese az asztalon illatozik. Nyúl az első darabért, mire a felesége a kezére csap. Azt ne bántsd, az a temetésre lesz!
----------------------------------------------------------------------

A mennyország kapuja előtt száz asszony várakozik bebocsátásra.Nyilik a kapu, kilép Szent Péter és így szól:
- Akik megcsalták a férjüket hátra arc ! Irány a purgatórium!
Egy asszony marad a kapu előtt.
Szent Péter a többi után kiált:
- Hé! A süketet is vigyétek magatokkal!
---------------------------------------



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése