2016. november 27., vasárnap

Reggeli "örömködésem"!!!!!

Báró úr unokám kutyájával. Az a kisebbik! Az enyém a nagy.

Ma kora reggel kislattyogtam a folyosóra a kávémat meginni meg ugye jár mellé egy cigi is. Anélkül nem kávé a kávé!
Oldalbordám eközben az ablakon keresztül udvarolt a kutyának. Majd kicsit megnyitotta az ajtót és elszabadult a pokol!
Báró úr bevágtatott és egyenesem hozzám! Ez nem lett volna baj csak őkelme rögtön felpakolta a vállamra nagy mancsait és megkezdődött a mosdatás! Még a fülbevalóim is csillogtak,olyan alapos munkát végzett! Nem tudtam levakarni rólam. Ennek a nagy örömködésnek az lett a vége hogy a kávé rám borult és a hálóingem úszott benne! Ugye a kávé ne menjen veszendőbe,gyorsan nekiesett a hálórucimat mosni hogy ne maradjon benne kávé.
Őszinte legyek még a sunámról is csöpögött a kávé. Itt már elegem lett mindenből és alig tudtam kizavarni őkelmét.
Mivel kávét csak egy kortyot sikerült innom,izibe tettem fől egy adagot főni.
Osztán bé a fürdőbe és zuhany! Tetőtől talpig,hálórucistól mert ázzon már ki az a lötty belőle ugyan!
Aztán levetettem és zuhanyzás közben lábbal is jól meg tapostam. Végeztem és ruci ment a mosógépbe én meg öltözni.
Megfogadtam ha valaki még egyszer beengedi a kutyát azt azonnal leütöm mint a cöveket szokás!
Oda jutok egy szaros kávét nem tudok meginni mivel ez megtörtént máskor is és most lett elegem de nagyon! Emberölés terhe mellett engedhetik be a kutyát úgy hogy én nem egyezem bele! Ez fix mint ahogy ma nem fogok főzni!!!!
Kész trauma éri az ember lányát korán reggel ez borzasztó!!!!



By Vadász Ili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése