2016. november 22., kedd

Nőiségünkről ami kiveszőben van

Foto: 5perc.es

Ha megsasolod ezt a fotót,mit gondolsz róla? Én tudom mit gondolok és meg is mondom. Nem látok mást mint két idióta kurvát akik azt hiszik magukról ők így szuper nők. Tévedés!
Az egyiknek a pofája feltöltve és olyan lett mint akinek bedagadt. A szájára nem tudok mást mondani mint egy ordenáré szót: Faszszopó,mert az!!! Úgy néz ki a lelköm!
Sok nő van aki nem elégedett önmagával. Nem érzi jól magát a bőrében. Nem találja helyét a világban. Erre ezeregy magyarázat lehetséges de én úgy gondolom igazából feltűnési viszketegség munkálkodik bennük.
Hogy rengeteg csajszi szilikont hord a ruha alatt az nem vitás. Tán megértem azokat akiket a magasságos nem áldott meg még egy maroknyival sem. De akinek van melle és focilabdát hord mert azt hiszi úgy jobban el kel a férfiaknál,szerintem kisebbségi érzése is van a hülyesége mellett. Az ilyeneket nem tartós kapcsolatra keresik csak egy-két numerára oszt jó van.
Aztán van nekik ez a vastag ajak ami úgy néz ki mint akit jól szájon cserdítettek. Na ezekről írtam hogy népnyelven faszszopóknak nevezik. Igazuk van. Ők azok. Másra nem lehet ilyen szájat használni. Az már csak mellékes nem értek egyet azzal hogy rengeteg nő kiszedegeti az összes szemöldökét és helyette rajzol magának másolatot. Miért???? Egy szemöldököt lehet alakítani,festeni. A rajzolt miért szebb és jobb. Magánvéleményem....Nem jobb és nem szebb. Sok nő úgy néz ki mint egy kivénhedt kurva mert nem természetes szépsége az arcának eme mű. Az más dolog ha valakinek valami oknál fogva kihullott. Azokra ez nem vonatkozik.
És itt értem a lényeghez!!!!!
Olvasom mostanában hogy divat lett a nők körében a suna (pina) feltöltése is. Miért?????
Egy mondjuk harmincas nőnek miért kell azt feltöltetnie? Annyira fonnyadt neki? Annyira agyon van használva? Attól nem megy tönkre könyörgöm! Még csak nem is látják kivéve ha dugják a csajt!
Mikor először olvastam erről hát én lehidaltam úgy ahogy illik! Azt még eltudom képzelni ha egy nő 45 kiló,nem dagadozik a sunája mert ugye szegény sovány mint a nyugdíjam. De egy normális alkatú nőcinek csak kell egy csöppnyi húsnak lennie rajta?!
Ma azon méláztam ezek a fajta nők akiknek fele már műanyag,nem feleségnek,nem anyának valók.
Ezek csak és kizárólag kurváknak de még abban a szakmában sem vevő rájuk minden férfi erre mérget vennék!
Hová lett a nőiség ebben a világban vajon? Sok kérdés és sok válasz lehetséges de épeszű biztosan nincs köztük!!!!!


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése