2016. november 17., csütörtök

Humor mára.



Drága uram, mindent meg fogunk tenni, hogy otthoni
körülményeket biztosítsunk önnek - fogadja a vendéget
a kis panzió tulajdonosa.
- Őszintén szólva nem erre számítottam. Csendben és
nyugalomban szerettem volna eltölteni ezt a hetet!


- Az élet négy palackból áll: cumis , üdítős, sörös és infúziós.


Az angol királynő éppen a Canterbury-i érseknek mutatta meg a királyi istállót, mikor az egyik csődör akkorát szellentett, amit már nem lehetett szó nélkül hagyni.
- Ó Istenem - szólt a királynő - Ez roppant kellemetlen. Szörnyen sajnálom. Kérem bocsásson meg!
- Ugyan, ugyan, igazan semmi gond - így az érsek.
Majd pár pillanat múlva:
- Bár először azt hittem, hogy a ló volt az.


Az áruházi eladó megszólít egy bizonytalanul tébláboló férfit.
- Segíthetek uram?
- Kérem, elvesztettem a feleségemet…
- Gyászruhák az első emeleten, balra!


Neked is vacognak éjjel a fogaid, ha lázas vagy?
Nem tudom, nem alszom velük…


Már előre örül. Esküvője után kérdezik Kovácsot a kollégái:
- Na, és milyen a házasélet?
- Tudjátok, hamarosan megáld minket az Isten egy pufók, visító, fogatlan teremtménnyel.
- Csak nem babát vártok máris?
- Nem, anyósom hozzánk költözik.


Hogy hozzászokjon. Orvosnál.
- Mit ajánl doktor úr?
- Sárpakolást.
- Miért, az használ?
- Nem, de legalább szokja a földet.


Egy skót ember a gyógyszertárban
- Üdvözlöm, tudnak valami hatásos szert adni fejfájás ellen?
- Igen, kérem. Kitűnő kombinált gyógyszerünk érkezett. Fejfájásra, gyomorgörcsre és hátfájása is jó!
- Köszönöm, akkor most nem kérem, megvárom amíg a többi is fájni fog!


Barátnők beszélgetnek: - Jolán, te aztán jól átvertél engem!
Azt mondtad, hogy a Józsi gazdag, én meg hozzámentem feleségül.
- Na, figyelj jól! Én nem így fogalmaztam! Azt mondtam, hogy több a pénze, mint az esze!


Hibázott, de megoldotta: A vő vesz az anyósának a születésnapjára egy zongorát. Egy hónap múlva egy ismerőse megkérdi tőle:
- Na, milyen a zongora? Örült neki az anyósod?
- Igen, örült, de 1 hét után visszavittem a zongorát és inkább kicseréltettem egy trombitára.
- Miért? Egy zongora jobb ajándék, nem?
- De, viszont rájöttem, hogy trombitálás közben nem tud énekelni!


Bizalmatlanság: Kissné panaszkodik a barátnőjének.
- Már a postában sem lehet már megbízni...
- Miért?
- Képzeld, a férjem Hévízen van gyógyulni, a posta meg párizsi bélyegzőt nyomott a levelére.


Hamis próféta: Csodatévő próféta érkezik egy faluba. Rögtön nagy tömeg veszi körül. A próféta el is kezdi osztani az áldást. Meglát a tömegben egy pöszét meg egy sántát, így szól:
- Sánta, dobd el a mankód, és járj! Pösze, mondj valamit!
Mire a pösze:
- A szánta eleszett.


Vélemény
- Móricka te melyik italt szereted a legjobban?
- Én az anyatejet.
- Miért pont az anyatejet?
- Mert olyan gusztusosan van csomagolva.


A rendőr utazik a vonaton. Odamegy hozzá a kalauz, és miután lekezelte a jegyét, gondolta, kicsit megvicceli. Feltesz neki egy kérdést:
– Ki az? Az apám fia, és nem én vagyok?
– Nem tudom.
– Az öcsém, te hülye!
A rendőr megérkezik a munkahelyére, és kérdezi a társát:
– Ki az? Az apám fia, és nem én vagyok?
– Nem tudom.
– Hát a kalauz öccse, te hülye!
+1 vicc:
A rendőr ágyban találja a feleségét egy másik férfival és ráordít:
– Hát te meg mit csinálsz ?
– Látod – mondja a nő a szeretőjének – mondtam neked, hogy semmiről nincs fogalma.


Egy fogorvos úgy gondolta, kissé megvicceli idős hölgypáciensét, ezért miközben húzta fel az orvosi kesztyűt, a következőt kérdezte:
– Tudja asszonyom, hogy készülnek ezek a kesztyűk?
– Nem tudom.
– Van egy hatalmas tartály, tele folyékony gumival. A különböző tenyérrel rendelkező dolgozók egyszerűen belemerítik a kezüket, hagyják megszáradni, majd lehúzzák a kesztyűt és méret szerint belerakják a megfelelő dobozba.
– Óóh, tényleg? – csodálkozott a hölgy.
Az orvos magában mosolygott hiszékenységén.
Két percnyi csend után, fogfúrás közben észrevette, hogy az idős asszony alig bírja magában tartani a nevetését.
– Mi olyan vicces? – kérdezte az orvos.
– Elképzeltem, hogy készülnek az óvszerek…


Kiskatonák eltávozást kérnek a parancsnokuktól:
– Főhadnagy úr a feleségem várandós, ezért szeretném vele tölteni a hétvégét – mondja az egyik.
– Az én feleségem ezen a hétvégén esik teherbe, úgyhogy szeretnék vele lenni – mondja a másik.


Egy kis faluban élő házaspár válni készül. Mindketten maguknak akarják a gyerekeket.
A válóperes tárgyaláson a bíró mindkét felet megkérdezi, mielőtt a gyerekekről dönt.
Az asszony azzal indokolja kérését, hogy ő hozta világra a 2 gyereket, ezért hozzá tartoznak. A bíró a férjhez fordul:
– Magának mi a véleménye erről?
– Bíró úr, ha én beteszek egy ötvenest a cukorkás automatába, és kijön egy marék cukorka, akkor az a géphez tartozik, vagy hozzám?


– Doktor úr, valami nagyon ketyeg idebent, mióta bevettem az új altatót, amit ajánlott.
– És hogy vette be?
– Ahogy mondta, lefekvés előtt, egy órával!


Találós kérdések
Miért rossz a tetűnek?
Mert hajszálon múlik az élete.


Miért tévednek kevesebbet az állatok?
Mert tévedni emberi dolog.


Mit mond az orosz a halálos ágyán?
Szentpétervár.

Mi a különbség a méh és a darázs között?
A darázs nem gyűjt vasat.


Mi lesz, ha elütnek egy matematikust?
Már nem számít…

Egy pedagógiai szaklap pályázatot hirdetett fiatal tanárok számára.
A feltétel így szólt:
“Soroljon fel 3 indokot, amiért ezt a pályát választotta.”
A díjnyertes válasz így hangzott:
“Június, július, augusztus.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése