2016. október 4., kedd

Vidámkodok mert az jó! :) Már hogy a rákban ne! :)


Most zenét hallgatok itt nagy jó soromban és kattog az agyam valani igazi jó buliba úgy elmennék már!
Márpedig ha ilyetén bűnös gondolat megfogamzik a fejemben akkor eszembe jut az is hogy annyi buli,bál volt itt kis falumban mostanság és a fene nem evett el egyszer sem. Pedig csak 200 métert kellett volna mennem! Most meg itt a zenére rángatózom mint egy idegbeteg aki rángógörcsöt kapott.
Jó van Ili úgy kell neked! Ideje lenne megtanulnom ne akkor akarjak bulizni amikor nincs még a láthatáron sem hanem amikor itt tartják a seggem alatt és én a kis sámlin ülve hallgatom a zenét kint.
Erről ennyit!
Ma elindultam már megint pénzt költeni mert nem a penészedésétől félek hanem kisebbik fiacskám szülinapja vagyon ma. Eső semmi...Hurrá!!!! Útra fel! Két perc ide,két perc oda és kész. Itt is sort álltam,amott még többet és idulván haza,elerdt az eső. Esernyőt nem vittem erre a rövid távolságra megaztán a szélvihar már régen az óceán túlpartján görgetné. El is áztam ahogy illik. Inkább a fejem lett vizes. Egye bánat!
A nap ne álljon meg! Más nem érdekel.
Mert élni szép!
Mert élni jó!
Mert élni érdemes gyerekek! :))))

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése