2016. október 5., szerda

Jól megy sora a leánynak!

Ma megint tettem egy kört mert ugye nincs kerti munka hát testmozgás meg kell legyen. Közben átkoztam a szelet mert itt a templomnál majdnem lelökött az útra. A jó nénikéjébe,igen megijedtem! Azért a mázsámhoz erő kell ám hogy csak amugyan fellökjön?! Vettem ezt azt,nézelődtem és gondoltam a napi torna meg is vagyon. Itthon várt a másik torna,a főzés. Földobtam egy kis gyümölcslevest mert hogy a hússal cefetül tele van már a tutyim. A fiúk mindig azt ennék de nekem herótom van már tőle. Mondom hoppá! Káposztás tészta leszen azért is! Ha kihalnak mellőlem éhen,az már legyen az ő bajuk.
Neki is ugrottam gyúrni izibe!
Itt a kézi tornát gyakorlom éppen cefetül. Megörökítették a fiúk az éhenhalásuk időpontját. :)
Kicsit a derekamat egyengettem és vettem egy mély levegőt is közben.
Na itt már csak úgy lazán megemlítettem hogy ma éhen fogtok pusztulni mert nem husi lesz rittig sem.
Közben vigyorogva és sarkig tárt szemekkel küldtem el a picsába őket. :)
A tészta kifőzésre várva.
Semmi perc alatt készen lettem az ebéddel. Ma fogadtam meg ezentúl nem tartok kívánságműsort.
Azt esznek amit főzök. Akinek nem tetszik az nézi de erősen! Mit ád Istenke az egyik evett belőle és még ízlett is neki. A másikuk pedig ránézett,aztán rám és gondolatban kitagadott ez tuti.
Holnap hús lesz a frász törje ki mert ugye azért valljuk be,két temetés csak többe kerül mint egy kiló csirkemell. Mert holnap az lesz ebédre de hogy milyen kivitelezésben,még nem tudom.
Amit tudok,valami különlegeset szeretnék alkotni belőle. Sok sikert hozzá magamnak! :)))


By Vadász Ili



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése