2016. október 8., szombat

Hej szép az élet....

....jó az élet,amíg élek csak kefélek! ...Mármint a fürdőt gondoltam...Rossz aki rosszra gondol!
Ja a fenti képen a Faszbukos barátaimra gondoltam mivel ritkán járok oda és ha mégis betérek hát nem játszani.
Na jó!...Kefélés lehet ilyen is meg amolyan is de én most ugyebár szüzességi fogadalmat tettem.
Arra gondoltam nem is lehet rossz apácának lenni. Elég jól bírom a kiképzést és tán még az is lehet beállok valamelyik rendbe.Imádkozni kurvára tudok főleg ha mérges vagyok. Állítom egy pap se jobban!
Ma ugye cukrászmester voltam és mint ilyenkor szokás,jól megégettem a kezem. Üsse kő! Tegnap meg leforráztam a krumpli lével. Így most lett egy iker testvére a szép vízhólyagnak. És öröm fogott el mikor eszembe jutott,milyen jó hogy nem a jobb kezemet érték ezek a hőségek mert ballal még a seggemet se tudnám kitörölni. Szóval ez így pont jó!
Holnap fatornyos falunkba búcsú leszen mint minden évben ilyenkor. Én meg bő húsz éve nem jártam kint pedig itt van a közelemben. Nem szeretem ha mindig nekem jön valaki. Vagy én neki többnyire. Körhinta meg más efféle nyalánkságok kicsukva nálam mert életem első és egyben utolsó körhintázásakor én úgy illedelmesen lehánytam a nézőközönséget. A Reistag égése semmi volt hozzám képest. Azóta kerülöm a magasságost meg a pörgőst. Érdekes hogy táncikálásnál sosem volt hányingerem pedig igen sokat keringőztem anno. Persze akkor a földön jártam és nem a levegőben.
Nem baj...Örök optimista és túlélő vagyok. Mert ugye szép az élet és amíg élek,csak.....
Jóvanezígy! :)))


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése