2016. szeptember 5., hétfő

Vagyok!

Íme,még élek csak valahogy mostanság hanyagoltam a blogot. Nem sok minden történt velem igazából.
Rám szakadt pár munka amit megkellett csinálnom mert a kert nem vár. Semmi olyan nincs kint ami sok munkát kíván tőlem.
No de megjött az ősz! Vele a szarvasbőgés ideje is. Azon vettem észre magam hogy ez a férfiaknál is bekövetkezett! Komolyan! Ha most 20-30 éves lennék még tán örülnék is neki na de ilyen vén szatyor létemre igencsak meghökkenek némely megnyilvánuláson. Bizony! Valami oknál fogva némely férfiember kivetette rám a hálóját. Kapaszkodjatok meg erősen! Tőlem fiatalabbak!!!! Volt olyan aki kilóra akart megvenni. Hú de ráfaragott volna mert sokba kerültem volna neki mivel nem vagyok a pehelysúlyúak csoportjában. Ugye az araboknál ez dívik valószínű vagy tevével fizetnek. Mi a frászt kezdjek én a tevével vagy tevékkel. Nem kérdeztem meg tőle hányat adna értem. A legnagyobb baj hogy burkában kellett volna járni. No már most ahhoz nékem kellett volna egy vakvezető is mert abból kilátni csücskös lenne. Az hogy férjes vagyok,őt nem hatotta meg egy szikrányit sem! Neki az volt a lényeg hogy jó kövér vagyok.
No ennek a kövérségnek én viszont ellensége vagyok. Következett egy másik állatfaj,amerikai.
Őt is sikerült lebeszélnem mivel bevallottam neki azt ami nem igaz,hogy nekem van 8 kölyköm. Ezek után egyből kisomfordált belőle a hatalmas szerelem és hátraarcot csinált. Muszáj volt röhögnöm rajta no!:)
Még nincs vége! Elébem került egy másik náció,jelesül indiai. Na nem maharadzsa de szép barna gyerek volt. És a gyerekem is lehetett volna. Őt nehezebb volt elijesztenem mert bármit mondtam,nem hitt nekem. Ő is azt szajkózta milyen szép kövér vagyok. (Ezt az uram is megtehetné.) Belegondoltam hogy e szép és feltűnő súlyomra még rátekernék 10 méter anyagot szárinak,hát csudásan néznék ki.
Kis hazánkból is volt rajongóm de semmi perc alatt elrontottam a kedvét. Szerintem nem is fog megnősülni az életben sem.
Mindez nem egyszerre történt hanem úgy időnként és a prímet az amcsi fiúk vitték. Mekkora marhák!
Mélyen vallásosak viszont úgy tudnak hazudni ahogy a Duna vize folyik. Náluk tuti ez kötelezővé vagyon téve a tízparancsolatban.
Na és én vidámka lévén jókat nevetgélek mert úgy feltudják dobni a napomat! Viszont gondolkodóba esem hogy soha nem adok indokot ilyetén dolgokra. Soha nem titkoltam van férjem és jóravaló gyerek ezt garantálom. Ezért arra a megállapításra jutottam hogy nem vagyok én egyedül ezzel a históriával. Sőt!!!! Biztos vagyok benne sok társnőmet akarták a G+-on feleségnek,netán ágyasnak,vagy barátnőnek mint engem is csak ők tán szégyellik ezt. Én nem mert miért is! Én csak áldozat lennék ebben a felfordult világban.
A lényeg hogy telnek vidáman a napjaim tovább és nem félek a burkától,nem félek a száritól és semmitől.
Mert hogy engem gyárilag igen jól összeraktak! :)))


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése