2016. szeptember 19., hétfő

Rájöttem...



Nem a szomszéd a hülye hanem én. Tegnap este olyat tettem amit még soha!
Nézem az órát,fél kilenc... No Ili neked innen söprés de iziben mert egy kicsit enni kell.
Gépet kikapcsoltam és kimentem enni. Utána ugye rendes dohányos rágyújt zaba után mert megkívánja az illem. Míg cigiztem,elmélkedtem mi legyen a másnapi menü mert ugye azt előre ki kell találni. Ha mégsem abból nem sül ki semmi jó csak lecsó.
Végeztem és mentem be mivel a lakás tabu cigizés szempontjából ugyanis utálom a szagát. Nem kicsit hanem nagyon. Szívni szeretem...Érdekes....
Bementem és előkaptam a dobozkámat és bedobáltam az esti gyógyszereimet. Ittam egy pohár buborékos vizet az egészségemre. Pár szarságot helyre tettem és mondom megyek aludni mert én kilenckor rendesen lefekszem és szundi.
Oda pislantok az órára nehogy lekéssem a takarodót,hát azt hittem nem jól látok! Kereken 8 óra volt. Gondoltam a faliórának baja nem lehet mert műkszik no meg aztán 3 napja lett benne elemcsere.
Megyek a szobába,ott is pislogom az órát,mán pedig 8 óra van. Addig szuttyogtam hogy kezdtek hatni a gyógyászati készítmények (Hej de hivatalos lettem! ) és engem kiütöttek mint hülye bokszolót a ringből.
Kész...Kalap,kabát bé az ágyba és már aludtam is. Míg eszemnél voltam,gondoltam rá hogy reggel nem négykor hanem már kettőkor felfogok kelni. Erre mi történt???? 5 órakor kászálódtam ki a vacokból!
Így elnézni időt és pont este,nem fordult elő velem. Olyan igen hogy pénteken megfőztem a vasárnapi ebédet mert elszámoltam a napokat,de ilyen soha...


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése