2016. szeptember 26., hétfő

Megvagyok,jólvagyok de kivagyok és mégis szép az élet!!!!


Egy kávéval szolgálhatok drágáim. Ma 3-tól sztrájkot hirdettem a házam táján. Senkinek semmit de még egy tűt se teszek odébb ma. Tegnap unokáztam és kedves vendégeim is voltak. Komolyan kedvesek!!!! Örültem nekik sej de nagyon! Fülig ért a szám és ha a füleim nincsenek útban,hát körbe futotta volna a fejemet. Közben kisunokám barátnője is jött és úgy szokás szerint mindenki próbálta túlkiabálni a másikat. Na de jól van ez így mert zajlik az élet úgy ahogy kell. Ma hajnalban kezdtem a rendrakást meg fittyfenét. Reggel pedig átváltottam maratoni futónak. Mentem mint a rakéta százfelé dolgokat intézni. Mikor hazafelé tartottam már közelítettem a beteg kecskéhez de egyben hazajutottam. Egy kávé cigivel és egy rohamoldózás után átavanzsáltam szakácsnak. Tempo,tempo!!! Ilyen gyorsan se főztem mostanában. Jól megnéztem magam nem e négy kezem lett hirtelenjében...Közben kikocogtam a kertbe kiteregetni a hacumacukat is mert megállt a mosómasa. Később megint mentem a természetbe diót összeszedni. Két hét múlva én leszek Csajkovszkij Diótörője mint minden évben. Hála Istennek ami az udvarra potyog azt Báró úr megeszi,arról le van a gond. Hej szép az élet,jó az élet,sose halunk meg!
Végeztem eme művelettel és mivel rettentő közel van a földhöz a dió,sőt még érinti is,hát a sok hajulás egy csöppet a szuszt megint próbálta belémszorítani de zsebbe hordom a rohamoldót és átsegít a nehézségen hamar. A nap sütött és rettentő melegem volt. Gondoltam na most van itt az ideje hogy pihenni kéne mert időnként még a papucs is leugrott a lábamról. Na jóóó! Néha a kutyám is besegített mert előszeretettel lép bele hátulról. Én meg úgy hozzászoktam a fürgeséghez hogy abban a szent pillanatban kiugrok belőle mert másképpen meghasalom a drága jó anyaföldet.
Most pedig itt lopom a napot és úgy döntöttem az esti evésen kívül semmit nem csinálok még ha szar potyog az égről akkor sem.
Így most átvedlettem léhűtővé és ez olyan jó!!! :)


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése