2016. szeptember 29., csütörtök

Ma rájöttem....


....nem is oly könnyű elpatkolni. Ennyivel megint okosabb lettem. A jó pap is holtig tanul... meg én is.
Tegnap este gondoltam túró és tejföl cukorral összekutyulva igen jót fog nekem tenni. Ezt volt ehetnékem.
Be is lapátoltam belőle egy jó paraszt adagot és még a boldogság hormonom egyből a csillagokat verdeste.
El is aludtam mint a bunda teljesen megelégedve magammal.
Éjjel 1 óra...Arra riadtam hogy a gyomorsav felugrott a torkomba és amellett hogy iszonyatos erővel mart mint a nátronlúg,még a köhögés is elkapott szinte fulladásig. Ki az ágyból és nekiestem hideg vizet kortyolgatni hűtés gyanánt. Közben kattogott az agyam mi a fene történik velem hiszen igen sok éve zabálom a gyomorvédőt és nagyon ritkán fordul elő ha picit is gondom adódik. De ez mostannék maga a pokol volt.
Szétültem a seggemet a konyhában,miközben már a víztorony tartalmát erősen leamortizáltam. Bejöttem oszt ide tottyantam a géphez. Aludni nem tudtam volna a köhögéstől.Vártam a reménysugarat közben és ehelyett reggel felé jött valami ájulás szerű akármi amitől szakaszosan a látásom is elment. Na mondom helyben vagyunk Ili! A fejemben nyomást éreztem miközben szédülési bubánatok is elkaptak.
Tiszta pillanataimban gondoltam itt a végítélet napja. Minden bűnömért most fogok meglakolni. Tisztában voltam vele egyenesen a pokolra jutok na de úgyis jön a tél.ott pedig fűtenek...alám...
Ki akartam mászni a konyhába csak éppen nemsikerült mivel egy hatalmas esés gyanúja rebbent fel előttem.
Volt egy picike idő aztán amikor mint a rakéta kivágódtam a vércukor és vérnyomás mérőkékkel felszerelkezve. Valahol éreztem tán Isteni sugallatra hogy ezek akarnak a földbe döngölni.
Gyerekek!!!! Kurvára rohadtul voltam! A bajt tetézte addigra igen be voltam szarva mert felkészültem rá mán pedig most fogom a pacskert feldobni.Az oldalbordám segítségével jöttek a mérések.
Vércukor...Magas. Hoppá! Vérnyomás...Kurva magas! Mi a ménkűtől hiszen általában tökéletes.
Gyógyszerek be és jött a csodavárás. El is érkezett bő másfélóra után. Hurrá!!!! Tökéletes lettem csak a közérzet nem volt igazi.
Most hogy itt firkálom a sorokat,megejtettem a méréseket újfent. Szépen emelkedik újra a cukor és a vérnyomás is. Ma egy rohadt kis natúr joghurtot nyeltem csak le. Becsületesen szedem a medicinát is.
Akkor mi a rossznyavalya történik velem???????? Olyan nyugodt vagyok hogy a tej is megaludna rajtam.
Már most közel 170 a vérnyomásom. Mitől? Miért?? Nekem erre még gyógyszer sincs mert nem szokott gondom lenni vele. No nem baj...A nap ne álljon meg ez a lényeg!


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése