2016. szeptember 23., péntek

Juhéééé! :)))


Pukkadjanak meg! :) Én mindig mindent remekül csinálok. Utánozhatatlan vagyok mert belőlem csak egy van. Tegnapelőtt városjáráson voltam és az új cipellő cefetül feltörte a lábamat. Hazafelé már erősen cifráztam a járást és a kétperces út a busztól,nekem félórának tünt. Gondoltam levetem és úgy el hajítom a kutya se találja meg. Na de hideg volt. Volt már rá precedens hogy Dunaújvárost járva mezítláb baktattam mert vízhólyagok lettek a lábamon. Kezembe kaptam a cipellőt és sasszéztam mezítláb.Na most lehet irigykedni! Ebben is remekelek mert máskor is volt ilyen. Érdekes,senki nem adott másik cipőcskét és még csak meg sem szóltak érte. Jóvanna!!! Nézőm volt mint a széplánynak de kit érdekel?
A tgnapi napon megint remekeltem. Lehet kérem irigykedni!!!!
Fájós csülökkel és derékkal álltam neki a nagybani sütésnek. Olyan fél 11 körül erősen hajaztam a sóskiflire mivel úgy meggörbültem az asztal mellett hogy gondoltam én már egyenesbe sosem jövök.
Este erőst aggódtam magamért mert a kádba csak belemásztam de kifelé fürdés végeztével,igen csak nekirugaszkostam nehányszor mire pert nyertem a derekammal szemben.
Ma meg kérem úrinő lettem! Lehet megint irigykedni Mert ebben is tudok ám tündökölni!!!
Hajnali 3.kor kikászálódtam az ágyból és lefőztem az első kávémat. Szép nyugodtan eliszogattam kint a folyosón mert hideg időkben az a dohányzásra kijelölt hely de az is nyitott ablaknál. Utálom a cigifüstöt na! Nem röhögünk. Tudom...Cigizek de attól még utálhatom. Kávézgattam és elmélkedtem a világ dolgairól mert ugye én azt is szoktam bármilyen hihetetlen is. Utána piszmogtam a gépnél egy darabig mert a lényeges dolgokat elolvasom mindig. Celeb kurvák kiiktatva!!!!!
Aztán újra egy kávéfőzést ejtettem meg és míg ittam,próbáltam magamban feldolgozni a látottakat és olvasottakat. A lényeg hogy reggel útnak indultam és mikor hazaértem mosogattam egy jóízűt.
Lehet megint irigykedni! Verhetetlen vagyok mosogatásban. Akkor mosogatok ha muszáj vagy erős kedvet érzek hozzá. Aztánnék én onnantól kezdve szinte semmit nem lendítettem a sors kerekén.
Ja! Az imént kiteregettem a ruhákat! És most itt ülök és mesélek mert tudom én mindig mindenben jó vagyok és jól is csinálom. Hogy néha nem jól sikerül valami? Az akarat megvan bennem esküszöm. Ebben kiválóan jeleskedem!
Azért ne irigyeljetek mert higgyétek el én is csak egy nő vagyok. Emberből gyúrva.


By Vadász Ili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése