2016. augusztus 15., hétfő

Lendületben

Ma drágáim úgy be indultam  a munkába hogy alig tudtam a kéziféket behúzni. Tíz után leültem kicsit hogy oxigén is jusson belém mert eléggé hörgősre vettem a figurát.
Gyorsan összedobtam egy kis mákos gubát. Az ugye hamar lefő a csontjáról.:)
Mosógép elindítva hadd dolgozzon,ne lopja itt a napot néköm!
Egy kir rámolásos nyalánkságot tartottam a konyhában még osztán bedobtam még egy kávét hogy kellően föl legyek tuningolva. Föl is lettem. Elkocogtam a másfél percre lévő pékségbe ezt meg azt meg amazt venni. Senki nem volt,így pillanatok alatt megjártam. Ki röppentettem magam a virágos kerteket megkapálni. Na ezt nem mondanám pörgősen ment de azért hősiesen helytálltam.
Közben futottam egy kört mert a ruhákat kiteregettem. Jutalmul gyorsan elszívtam egy cigit mert úgy döntöttem qrvára megérdemlem...meg persze a harmadik kávémat is. Örömködtem is mert ülhettem addig is.
Kapálást befejeztem és neki ugrottam mákot mosni. Ugyanis kaptam kb.15-16 kiló mákot aratásból. Hadd ne mondjam jó léhás a szerencsétlen és rengeteg búzaszem is van benne. Neki telepdtem a kuthoz és vizet rá majd finoman leönteni. És ez így megyegetett vagy 11 alkalommal mire kimondtam a szentenciát: Jóvanazúgy!
Szépen kiterítettem és mikor pihenni vágyódtam,szedegettem a búza szemeket ki belőle. Szerintem jövőre az udvaron búza aratás leszen mert dobáltam szerteszét őket. Na de mennyi leszen mire az összes mákot lerendezem? Azt már tudom hogy a mákot is mákkal esszük. A rózsákat mind megmetszettem meg azok is engem. A macska karmolás elveszik mellette.
És hát drágáim itt már kidőltem mint egy elkorhadt oszlop. Még zöldbab szedést terveztem be de most hol esik,hol nem. Azt kifelejtettem hogy ötliteres kovászos uborkátt is betuszmákoltam az üvegbe mert megfogyatkozott erősen. Most miután elraktam a ruhákat,kitaláltam nem csinálok semmit se. Nem én ugyan!
Innentől egy vagány naplopó vagyok!


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése