2016. augusztus 11., csütörtök

Ha netán holnap...

....nem esik akkor kápia paprika elrakását követem el. Van bőven és nem tudok mit kezdeni ennyivel. Egy orosz oldalon láttam,olvastam milyen finom savanyúságnak és még jól is nézett ki. Isten tudja minek gürizek ilyen szarságokkal hiszen zömében a family viszi el. Na de ha már van!!! Igaz minden évben kiáltozom,"Soha többet ennyit!" aztán a soha mindig el is marad.

Ez legalább nem olyan mocskos és keserves munka mint a paradicsom befőzés.
Néha eszembe jut hogy tán azért is jár hozzánk az egész familia mert mindig van mit vinni?! Na ezt nem kellett volna mert tudom szeretnek és én is őket. Ha nem jönnének én megrogynék mint az ázott széna.:)))
Most esik az eső és lehet reggel csónakból szedem a paprikát????

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése