2016. július 6., szerda

Így jártam ma !









Eléggé égő de már csak azért is elmondom!
Ma reggel bekaptam a marék gyógyszeremet szokás szerint és le van a gond. Van köztük vízhajtó is a képeken látható excájg.
Annak kb.egy óra múlva jön a hatása és onnantól kezdve olyan negyedóránként sipirc csapolni!
Ma ippenség főztem mikor gondoltam jó leszen iparkodni mert még szégyen ér. Gondoltam menetközben előkapok egy cigit is gyorsan elszívni mert igen hiányzott már.
Cigi elő gyorsan és hamar gyújtás és....Na itt történt olyan ami életemben se!
A folyosó végében van a wc. Cigizni csak a folyosón vagy kint lehet. A lakás szent dolog.
Abban a minutumban amint égett a bagóm,már toltam is le gatya,bugyogó és izibe ráültem a kis sámlira mert az az én helyem. Mit ád a jószagú szép szűz Mária,majdnem oda eresztettem a kis sámlira.
Még a hajszálnál is vékonyabb híján! És abban a szentséges pillanatban ugrott be mi készül is bekövetkezni!
Felugrottam és pucér seggel be a wc-re! Szerencsére pont nem kószált a family a közeltemben,így nem láttak meg. Mikor meséltem nekik mit tettem,kitört a röhögés belőlük valami fantasztikusan!
Mi lett volna ha éppen hasmenés kap el? Hol járt az eszem? Eltávozott vakációzni netán mivel nyár van?
Nem tudnám megmondani de hogy nem ebben a világzónában az biztos. Mi lett volna ha ez tegnap történik meg velem mikor népünnepély volt nálunk? Bevallom utána röhögő görcsöt kaptam nem kicsit! :)


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése