2016. június 23., csütörtök

Vágtam és pingáltam egy kis idegbajjal egybekötve!

Kész rémálom volt! Ilyen soha nem történt velem!
Kezdem azzal este fürdés előtt levágtam a hajam mert eléggé megnőtt és mivel gyárilag erősen hullámos,így önállósítja magát. A fésűt kiröhögi.
Másnap átszaladtam a kisboltba venni hajfestéket. Mondom szőkésbarna kell mert alapjáraton olyan a kócom. Nyomás haza és már kentem is. Nézegettem én időnként a tükörbe és azt láttam fehéredik. Megmostam és erre Urampicsám! Fehér lett a hajam! Nem szőke! Fehér!!!! Valami borzalmas volt! Mondom ez nem én vagyok és a famili meglát hát nyeríteni fognak a röhögéstől. Nyomás vissza a boltba. Mondom a tulajnak mán pediglen ez nem szőkésbarna de még csak nem is szőke hanem úgy nézek ki mint akinek a fejéről nem olvadt el a téli hó.Nosza adott másikat mondván ez mogyoró színű. Haza! Festés. Lemosás. És mit látok?! Szalmaszőke hajat de inkább sárgát. Kezdtem nyavalyás lenni de nagyon!Délután már sírtam itt a gépem előtt kínomban.
Másnap reggel nyitásra megjelentem hogy lehetőleg senki ne lásson meg ilyen kurvás fejjel. Mondom na most adj nekem barna festéket de felőlem lehet hupikék is de ez a ribanc tűnjön el a fejemről. Na erre adott barnát. Már azt se bántam. Osontok gyorsan hazafelé,erre ki jön velem szemben? A szomszéd veje aki mindig messziről szokott már köszönni. Most úgy elment mellettem hogy azt se mondta kakukk. Na mondok szépen vagyunk!
Hazaértem és újra pinga! Nézegetem és látom sötétedik! Kezdem örömködni csak úgy lazán. Lemostam,megszáradt és miért is ne,olyan vöröskés lett a tollazatom de mit bántam én csak ne fehér legyen!
Most így néz ki a séróm! A baj hogy nem vittem szemüveget és nem láttam milyen szín van a dobozra írva de a tulaj se látta ám mert neki is otthon maradt a pektája! Szóval így megjártam.

 És most elmondanám hogy 37 éve nem voltam fodrásznál. Akkor voltam terhes a kisebbik fiammal és míg a fodrász sütögette be a hajamat,közben mással beszélgetett. Ennek az lett a vége hogy két helyen a vas megégette a fejemet és a fülemről lekapta a bőrt. Szóval nem figyelt. A régiek tudják hogy akkoriban lángon melegítették a hajsütő vasat. No akkor fogadtam meg többé fodrászhoz nem megyek. Nem is voltam.
Magam vágom a hajam és ennyi.
A festést pedig úgy kezdtem hogy szegény lánykám míg élt(Isten nyugosztalja őt) ahogy őszültem mindig kendermagos tyúknak csúfolt és hogy igenis fessem be mert az ő anyukája ne legyen öreg. Onnantól időnként muszáj volt festenem. Mikor meghalt,onnantól nem festettem. Azt nem oly régen volt egy álmom amiben a lánykám megdorgált az ősz hajam miatt. No ez vitt rá hogy bé legyen festve.
Arra álmomban se gondoltam hogy ilyen cefetül megjárom!


By Vadász Ili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése