2016. június 22., szerda

Tolókocsi

Én is egy pórul járt lány vagyok de nem ez a lényeg. Az esetem szilveszterkor történt a buliba volt barátommal érkeztem. Minden nagyon jó volt elérkezett az éjfél kicsit be is piáltunk, de nem nagyon, csak hogy jól érezzük magunkat. A buli egy hatalmas újgazdag családi házban volt csepelen volt egy csomó üres szobával, igy egy pár szerelmes pár félrevonult átadva magát a gyönyörnek.
Mi is igy tetünk barátommal bevonultunk egy szobába nagyon be voltunk vadulva nekem is nagyon viszketett a barátom is teljesen fel volt már izgulva vilanyoltás nélkül nekiálltunk kefélni úgy igaziból a második menetet már az ágyon csináltuk mikor végeztünk felkapcsoltuk a villágitást, hogy megtaláljuk a szétdobált ruháinkat én a melltartóm nagyon nehezen találtam meg és hol hát a házigazda öregapjának az ölében aki az egész kefélést végignézte a tolókocsijából.
Hatalmas égés de még nincs vége falfehéren kimenekültünk a szobából reméltük senki nem vette észre de a folyóson vagy tizen vártak már minket és majdnem megszakadtak a röhögéstől nagyon gyorsan hazamenekültünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése