2016. június 12., vasárnap

Nyomorodok a semmittevésben!

Aranykáim el mondhatom ennyire jól nem ment a sorom mint ma! Az összes munkám abból áll hogy kiteregettem a rongyokat,mosogattam meg galuska szaggatás lesz. Ennyi lesz a hőstettem mára.
Ha visszafelé folyik a Duna,akkor se csinálok semmit. Lehet hogy estére kelvén megnyomorodok a sok üldögéléstől de inkább ettől mint a munkától! Na jó! Azért teszek pár kört időnként mert eléggé be vagyok sózva de csak annyit amennyi jólesik.
Ballagáson voltunk pénteken. Mellettem a drága kis öcsém és a felesége. Határtalanul jó kedvűek voltunk. Az uram volt a fotós. A többieket nem mutatom mert nem kértem tőlük engedélyt a publikálásra. Anélkül pediglen személyességi jogokat sértek.
Tegnap elég laza,lassú és tropa voltam. Alig aludtam éjjel mert kelnem kellett mivel várt a házimunka. Na jó! Nem szakadtam bele de a jó munkához idő kell,a lassúhoz meg még több.
Ma viszont addig pihentetek míg bele nem fáradok.
Reggel kikiáltottam magam nagycsöcsasszonynak és ugyebár azok nem alacsonyodnak le mindenféle házimunkához. Ezt teszem én is. :)))


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése