2016. június 18., szombat

Mára ennyi volt!

Ennek a napnak is vége munkaügyileg. Reggel eltettem 3 liter málnaszörpöt meg maradt egy bögrére való.
Aztán jött a minden málnás edények csutakolása. Túléltem szerencsésen. Bedobtam a harmadik kávémat és sipirc ki a kertbe borsót feltépni és leszedni. Felével végeztem is. Mikor kezdett forogni velem az egész kert,úgy döntöttem behúzom a csíkot mert napszúrást kapok. Konyha,folyosó pucera jött és lám elért az ebédidő! Délután pedig nekiláttam a görény borsót fejteni. Őszinte legyek a köszvényes ujjaim nem kívánták ezt a királyi munkát.Fél órája végeztem de csak holnap kerül fagyasztásra mivel a derék táji toldásom sztrájkot hirdetett. Na mert a borsó nem fán terem,ezért hasal az ember úgy rendesen. Szóval közel van a földhöz. Majd hétfőn feltépem a másik felét is és utána még azt is letagadom hogy ismerőse valék a borsónak. A málnáról annyit hogy leszarom innentől! Ma szóltam a kis szomszédlánykának jöjjön,szedje és vigye a bánatba mert én nem kinlódok tovább vele. Ő meg nagyon szereti hát szedegesse és egye,vigye. Most pedig erről a székről akkor fogok felállni csak ha földrengés lesz. Mindenhol fájok. A hajam az nem.
És most töröm az agyam hogy mikoron dolgozni jártam,hogy a picsába tudtam ugyanezeket a munkákat elvégezni?! Ráadásul állataim is voltak! Talán fiatalabb voltam vagy fürgébb. Az egyik biztos!:)

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése