2016. június 30., csütörtök

Málna te fájdalmas!


Délelőtt nem volt rá időm ezért délután mentem ki leszedni a málnát mert a bokrok alja már tele volt lehullott szemekkel. Szedtem is serényen és még serényebben izzadtam mint a szódás paripája. Égetett a nap is mintha fizetést kapna érte. A nagy tál úgy háromnegyedig volt és közben tűnődtem ki az a szarvasökör aki ilyen hőségben a napon tartózkodik? Ki? Hát én!!! Az elmebeteg! Még csak nem is nekem szedtem hanem a szomszédom nagy lány unokájának mert ő nem mer átjönni többé málnát szedni mivel egy darázs jól megcsípte szegényt. Orvoshoz kellett mennie vele. Kezdtem a vége felé járni és kezdtem meghülyülni a hőségtől is mikor egy darázs hangját hallom ami neki repült a fülemnek. Átszaladt pillanatok alatt az agyamon hogy meg ne csípj a jó kurva nénikédet,mire már túl is voltam rajta. Olyat szúrt a fülembe mintha kést vágtak volna bele! Aztán elkezdett cefetül égni! Már azt se tudtam melyik a rosszabb. Kemény lett a fülem mint az egy hetes beton. A dög elhúzta a nótámat alaposan! Még volt egy kicsi amit lekapkodtam és sipirc befelé.
A fél pofázmányom lángolt. Vittem is a málnát a lánykának és mutattam neki hogy jártam. A szomszéd emberemből kitört a röhögés mert hogy én is megszívtam! Meg én! Két pofára!
Ami biztos! A málna közelébe se megyek! Felőlem ott pusztulhat le az összes.
Bánatomban fürdő ruci fel és csobbanás a medencébe mert a hőség nem csak a zsíromat csöpögtette de még az agyvelőmet is kezdte olvasztani. Mi a rossebért szeretik a darazsak a málnát? Eddig miért nem jártak oda? Mindegy....Idén ezt befejeztem ebben igen biztos vagyok. És akkor is a kurva nénikéjüket!!!!


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése