2016. június 11., szombat

Jöttem,láttam és túléltem!:)

Kedves Barátaim és Ismerőseim de Ismeretlenek szintén. A héten nem mondanám hogy villogós kedvemben voltam mert hogy nem értem rá. Tudjátok jól ha vendégjárás van,már nem úgy zajlik az élet a háznál mint egyébként. A héten minden összejött olyannyira tegnap még egy ballagás is volt és bizony éjszakáig tartott. Jól éreztük magunkat de a sok üldögélésben úgy el fáradtam hogy mikor felálltam,olyan voltam mint egy nyomorék. Habár inkább hasonlítottam egy beszart emberre ha őszinte akarok lenni. A mai délelőttöm elment habár a csiga hozzám képest a futár szolgálattal vetekszik mert én bizony totyogtam mint aki alá tojást raktak költeni. A lényeg túl vagyok minden nyalánkságon és kissé pihentetősre fogom a dolgot az elkövetkező napokban. Amint nézem éppen most állt neki szakadni,ömleni az eső. A kertbe már nem kell mennem ez is biztos. Ígérem holnaptól bedobom magam itt is. :)))
 Pusszantás Lelkeim!:)


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése