2016. június 22., szerda

Jönni akart a kaszás....

Ilyen masinám van. A tű nincs a képen.


....de én elkergettem! Tegnapelőtt este filmnézés közben kimentem a folyosóra egy cigire. Végeztem gyorsan és gondoltam beugrok a wc-re dobok egy sárgát. Hozzáteszem a folyosó végén van a budi mivel ott csönd és nyugalom fogadja a látogatót. Amint beakartam lépni,mint a villámcsapás úgy ért,nekiestem az ajtófélfának csak úgy zúgott. Hoppá!!! Emmegmámi??? Léptem még egyet de kapaszkodva esőst,neki a másiknak!
Tudni kell hogy a budi előtt van egy külön helyiség ahol a takarítógép,porszívó,tisztító szerek meg a fene tudja mit tárolunk. No nekem onnan kellett volna béfordulni csak valahogy nem arra mentem ahová indultam. Ide estem,oda estem de a végén sikerült a wcre esnem. Hamar végeztem de amint felakartam tollászkodni,vissza huppantam. No gondoltam most aztán helyen vagyok! Hogy fogok én bemenni a lakásba és a szobába?! Próbáltam felállni és lassan kapaszkodva mindenben ami fogható,elindultam. Rögvest becéloztam megint az félfát! Már fájtak a karjaim és az oldalam az ütésektől de úgy döntöttem nem kiabálok a férjemnek hanem önszántamból bemegyek akármi történik is. A konyhába bekínlódtam magam pár ütés árán de mikor elfogyott a kapaszkodó,becéloztam a mosogatót. Adtam is neki jókorát de ő is nekem egy becsületeset! Elkaptam a mosogató sarkát és nyújtózkodtam hogy a hűtőt elérjem másik fogódzónak. Elértem szerencsésen mert jól neki csaptam magam. No ott már közel volt a szoba ajtó és elkaptam a félfáját izibe! Akkor szólt az ágyból a férjem hogy mi van velem. Elengedtem a félfát gondolván itt az ágyikó,oda már csak eljutok?! Hát nem! Pont a szélinél terültem el  mint a szar! Nagy kínnal felcihelődtem az ágyra de akkor már úgy éreztem hogy ez nem velem történik csak egy idióta álom. Amint feküdtem rögtön semmivé vált a világ számomra.
Hozzá teszem nem fájt semmim. Nem szédültem. Egyszerű egyensúly zavarom lett egyik pillanatról a másikra. Másnap a férjemmel kitárgyaltuk nagyjából hogy mi volt ez és arra jutottunk hogy keményen fogyózom és a cukrom meghülyült. Volt ilyen nekem máskor de nem mostanság. Szépen összevertem magam de az egyik esésnél azt hittem a föld is kifordult a sarkából. Most aztán lazán kivagyok dekorálva de elmúlik ez úgyis. Megfogadtam a doki tanácsát napi ötszöri evés de elég pár falat minden zabánál. Ma már egy joghurt meg paradicsomlé lement a torkomon. A lényeg hogy ekkora szarban még nem voltam!!!
Azért másnap reggel cukormérést rendeztünk és hát ölég magasra mászott a létrán a szemét!!!


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése