2016. június 5., vasárnap

Ide értem:)

(Időkép)

Iszonyatos idő csapott le ránk ma délután! Éppen rendezkedtem a konyhában mikor észrevettem besötétedett. Hoppá! Itt eső lesz mert neki állt villámlani,durrogni de cefetül ám! Éppen az edényeket rámoltam el mikor eszembe jutottak a kiteregetett ruhák. Szóltam a jó uramnak hogy gyorsan hordja be a ruhákat a kötelekről. Amint be ért velük,utána rögtön leszakadt ránk az ég. Olyan felhőszakadás kerekedett  mintha füst lett volna a levegőben. De csinált is akkora zajt azt hittem itt a világvége! Mikor elraktam a ruhákat,nézek a kert felé mert túl fényesnek láttam. Hát a kertből tó lett! A szél meg korbácsolta a vizet úgy rendesen! Mondom az uramnak itt a Balaton a kertben! A házunk dombon van és az udvar már lejtős a kert felé. Minden víz odafolyt össze. Egyszer csak kezdett a vihar távolodni én meg sóhajtottam egy nagyot. Erre újra kezdődött minden elölről. Olyan sötét lett megint mint késő este. Csak pillogtam kifelé és néztem hogy füstöl az eső. Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. Géphez se mertem jönni mert dörgött és villámlott rettenetesen. Így aztán néztem hogy a tó fodrozódik a kertünkben.

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése