2016. június 14., kedd

Frissen,szaporán izzadásig

Délelőtt megmetszettem megint a rózsáimat. Elég sűrűn kell. Kicammogtam utána a kertbe és látom iziben szednem kell a málnát mert sok már a földön etette magát a hangyákkal.
9 körül nekiláttam és háromnegyed 11-kor végeztem vele. Lett 7 kiló. Gondoltam a jó édes nénikédbe nem is olyan sok mint amennyit melóztam vele.

A karjaim olyanok lettek mintha macskákkal keveredtem volna harcba. Csípte is a víz úgy magyarosan mikor mosakodtam.
Agyaltam keményen mi a frászt kezdjek ennyi málnával?! Se dzsemnek,se lekvárnak nem eszi senki.
 Mire ezt a hosszú sort mindkét oldalról leszedtem,megutáltam a málnát!

Beugrott a híg agyamba hogy évek óta mindig a szomszédnak adtam oda a málnát,már amit nem tudtunk megenni. Mondok ekkora hatökröt mint én! Hiszen lehet málnaszörpöt készíteni belőle! Bizony! Meggyből szoktam minden évben.
Szépem megmostam őket és zutty egy nagy lábosba bele. Hamar megfőtt. És az én szörpikém most csöpög holnapig aztán sipirc az üvegekbe!
Nem mondom úgy lazán elfáradtam meg a málnát se kívánom meg egyhamar az is biztos!
3 nap múlva megint szedem és kezdődik a procedúra elölről. Eldöntöttem magamba,ma sem éltem hiába.
Főzni nem kellett mert tegnap dagasztottam pizzának valót és gondoltam olyan 6 darab körül sütök.
No az én gondolkodásommal azt hiszem nagy baj vagyon mert a 6 helyett 11 pizza lett. Azt hittem soha nem végzek velük. Gyorsan felhívtam a kis öcsémet munkából hazafelé jöjjön be pizzáért mert ránk rohad. Raktam is neki bőséggel csak vigye. Úgy hogy a fiúk ma is pizzát ettek. Még jó hogy szeretik. :)


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése