2016. június 26., vasárnap

Asszonynak lenni büntetés!

Fogadni mernék ők tutira nem izzadnak! Bekapják a szivart oszt jó napot!
Rohadtul irigylem őket! Nekem záporozik a víz még a seggemről is hiába nincs most 36 fok. Az éjjel viszont volt egy"leszakadt az ég" és most olyan párás a levegő hogy vizes törölközővel a hátamon üldögélek mint aki szanuázik.
Jó korán nekiálltam a fakanál pörgetésnek de működött a habverő is teljes bedobással. Mondhatnám végeztem de nem. Még a rizs fő és utána Happy!!!! Mindig azt prédikálom kötélből van a türelmem. Ez igaz is lenne ha nem lenne ez a hőségnek csúfolt pokol ami volt a napokban. No ez kiveri nálam a biztosítékot rendesen. Tegnap már úgy betetézett hogy láttam a saját temetésemet ami hőgutával ért véget.
Pedig én már letárgyaltam a "föntivel" hogy alvás közben leszek a barátja és úgy rendezze le a dolgokat. Itt gondolok Istenkére ha létezik. Szerintem igen mert ilyen hőséget csakis ő zúdíthat rám bosszúból. Belzebub hozzá képest első ministráns....Szerintem...
Azért elhatároztam a mai napot rittig is túlélem még ha a kútba mászok le kötél létrán akkor is!


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése