2016. június 30., csütörtök

A bátor, a naív és a pofátlan... + a többi










A bátor..
Hajnali 3-kor totál részegen hazamegy. Felesége az ajtóban áll seprűvel
a kezében, mire a pasi rákérdez:
- Takarítasz wazze, vagy mész valahova?

A rámenős...
Hajnali 3-kor totál részegen hazamegy. Bûzlik a sok nõi parfümtõl, az
ingén rúzsfoltok láthatók. Megtapogatja a felesége fenekét és így szól:
- Te vagy a következõ...

A naiv...
Hajnali 3-kor totál részegen hazamegy. Belép az ajtón, a felesége
sodrófával várja. Mire a férj:
- Drágám, te már hajnalban sütsz?

A pofátlan...
Hajnali 3-kor totál részegen hazamegy. A felesége fekszik az ágyban, nem
alszik....
A pali fog egy széket, s az ágya mellé ül. Az asszony kérdésére:
- Mit jelentsen ez? - a válasz ...
- Az elsõ sorban akarok ülni, amikor a cirkusz elkezdõdik...

A pofátlan...még egyszer...
Hajnali 3-kor totál részegen hazamegy. A felesége fekszik az ágyban
...nem alszik...
Mielõtt a nõ megszólalna, a pasi rámordul...
- Csönd legyen vazze, elég büntetés az, hogy duplán látlak.



Két részeg tántorog hazafelé hajnalban. Mennek-mennek, egyszer csak
megszólal az egyik:
- Jön föl a Nap.
Mire a másik:
- Mééé, azt is ittunk?

Szexuális téren egyre összehangoltabb vagyok a feleségemmel.
- Valóban?
- Igen. Tegnap például mindkettõnknek fájt a feje.

Egy részeg vizel a parkban. Egy nõ elmegy mellette és azt mondja:
- Micsoda állat!
- Nyugi, nyugi, fogom - szól a pasi.

Szex közben az ágyban. Feleség:
- Mire gondolsz?
- Nem ismered - feleli a férj.


Egy pasi - gipszelt lábbal - horgászik a folyóparton.
Arra megy egy másik horgász, kérdi:
- Harapnak a halak?
- Áááá, csak elestem...


- Mi az, semmit se lõttél? - kérdezi a feleség a vadászatból haza jövő férjét.
- De, de...
- Akkor miért nem hoztad haza?
- Ugyan már, nem vagyunk mi kannibálok...

- Az esküvõ elõtt azt mondtad, hogy én vagyok az istennõd - mondja a feleség
a férjének
- Úgy is volt, de azóta ateista lettem.

A feleség odabújik a férjhez és azt mondja neki:
- Drágám, súgj valami állati mocskosat a fülembe.
- Konyha...

A feleség reggel így szól a férjéhez:
- Egész éjszaka engem szidtál álmodban!
Mire a férj:
- Honnan veszed, hogy aludtam?

A férj veszekszik a nejével:
- Soha nem voltál hű hozzám!
- Ez nem igaz! Gyakran hű voltam hozzád!

Egy szõke szendviccsel a bal, üdítõvel a jobb kezében száll fel az
autóbuszra.
- Hölgyem! - szól rá a sofőr - Ez nem étkezőkocsi!
- Tudom, azért hoztam magammal kaját.

- Elegem van az egészből ! Sosem jössz haza idõben, éjszakára is
kimaradsz. Megcsalsz fűvel-fával! Most már abban sem vagyok biztos, hogy
te vagy a gyerekeink apja!

A rendkívül csinos fiatal hölgy jegye a repülőn egy pap mellé szól,
akit megszólít.
- Bocsánat Atya, megtenne nekem egy szívességet?
- Természetesen kisasszony, mit tehetek Önért?
- Van egy dilemmám. Vettem magamnak egy remek elektronikus szõrtelenítõ berendezést.
Nagyon sokat fizettem érte. Jóval meghaladja a vámmentesen bevihetõ értékhatárt és attól felek, hogy elkobozzak. De Ön talán titokban át tudná vinni számomra a vámon a
reverendája alatt.
- Valóban át tudnám vinni drága, de figyelmeztetnem kell, hogy még sohasem voltam képes hazugságra.
- Önnek olyan becsületes az arca, hogy Öntõl sohasem fognak kérdezni semmit - mondta a hölgy és már át is adta a szõrtelenítõt.
Leszállás után az Atyára kerül a sor a vámvizsgálatnál.
- Atya, van Önnek bármiféle vámköteles áruja? - kérdezi a vámtiszt.
- A fejem búbjától a derekamig semmiféle elvámolni valóm sincs fiam.
A választ furcsállotta a vámtiszt és tovább kérdezi:
- És deréktól lefele?
- Van egy csodálatos szerkezetem, ami nõk szolgálatára rendeltetett, de használva még sohasem volt.
A vámtiszt fuldokolva a nevetéstõl:
- Rendben van, tessék továbbmenni Atya! Kérem a következõt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése