2016. május 18., szerda

Kedves barátomnak

Azt hiszem kicsit összezavarod a dolgokat. Íme azok az okok, amiért nem tudtál többször, mint ahányszor sikerült:
5-ször azért, mert részegen jöttél haza, és a macskát próbáltad megdugni
36-szor azért, mert egyáltalán nem jöttél haza
21-szer azért, mert nem állt fel
33-szor azért, mert túl gyorsan elmentél
19-szer azért, mert lekonyult, mielőtt még hozzákezdtél volna
38-szor azért, mert túl sokáig dolgoztál
10-szer azért, mert görcs állt a talpadba
29-szer azért, mert korán kellett kelned, hogy golfozni menj
2-szer azért, mert verekedtél, és tökön rúgtak
4-szer azért, mert beakadt a nadrágodon a cipzár
3-szor azért, mert megfáztál és folyt az orrod
2-szer azért, mert szálka ment az ujjadba
20-szor azért, mert elfelejtetted mi is járt az eszedben egész nap
6-szor azért, mert a pizsamádba mentél el, miközben disznó könyvet olvastál
98-szor pedig azért, mert nem értél rá, mivel focit, baseballt, stb.-t néztél a tévében.

Amikor mégis együtt voltunk, és én csak úgy feküdtem, azért volt, mert eltévesztetted, és a lepedőt dugtad meg. Én nem a repedésről beszéltem a mennyezeten, hanem megkérdeztem, jobban szeretnéd-e hátulról vagy térdelve (angolul hasonló hangzású szavak vannak a két mondatban).
Amikor pedig úgy érezted, hogy megmozdultam, azért történt, mert szellentettél, és megpróbáltam levegőt venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése