2016. május 26., csütörtök

Így se jártam még!

Hajnalban kimostam,teregettem aztán nyomás borsót szedni. Ennek végeztével irány a doki,patika,bolt és haza. Mire hazaértem még a seggemről is patakzott a víz. Gyorsan feltettem főni a paradicsomos káposztát,csirkecombok zsupsz be a grillezőbe és pucoltam a szobába vetkőzni. Lekaptam magamról a melegítőt,közbe kimentem a konyhába mert azt hittem kiszaladt a káposzta. Szép nyugodtan elmosogattam és kiakartam menni egy cigit elszívni.
Uram Isten! Akkor vettem észre hogy én bugyogóba flangálok a konyhába mert elfelejtettem fölvenni a rövid gatyót! Nyomás befelé öltözni és dobáltam a kereszteket hogy nem jött hozzánk senki. És nem is csöngettek! Szépen kinéztem volna ha bugyiba kimegyek a kapuhoz!
Ez mind a loholás miatt volt mert égett a kezem alatt a munka....Nem is égett....Lángolt!
Ilyen velem még nem fordult elő soha.  Olyan melegem volt hogy észre se vettem hogy én igen lengén futkározok mint egy rendelésre készülő luxus qrva. :)))

By Vadász Ili

2 megjegyzés:

  1. Szülinapi meglepinek óh de vidám lett volna, hogyha éppen mentem volna oda látogatóban. Bugyogóban főzőcskézni nem éppen egy rossz dolog, pláne ha már a fazékban finom kaja rotyog ott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Jánoskám még sosem jártam így! Ez a kapkodás vége. Valóban szerencsém volt hogy nem jött senki mert a bőrke leégett volna rólam.
      Most képzeld el egy duplán töltött gombóc bugyogóban ugrál a fazekak mellett!:)))

      Törlés