2016. május 20., péntek

Fotók a benzinkútról

A benzinkutaknál ha valaki figyelmes,észreveszi a kihelyezett kamerákat. El se hinnénk milyen furcsaságokat vesznek fel.
A nagy varázsló. Reméljük fizetett?!
Ha nálunk tankolt volna,esküszöm valamelyik elmeosztályon lenne.
Vajon a lovat vagy a kocsit tankolja?
Mindig tudtam hogy sok hülye van no de ennyi?
Csak kiugrott tankolni a Strauss keringőből.
Azt hittem kreatív de rájöttem hibbant.
Ő vajon vatikáni valutával fizet?
Míg ő tankol a kutasok beszarnak a röhögéstől.
Ó édes jó Istenem! Se jobbra,se balra,be középre. Szőke? Nem mentség.
Fogadjunk senki nem mer vele kukacoskodni! Mert fegyver nélkül sehová!!!!
Állítom félóra alatt bejön a tankolás ára. És még bele sem fárad!:)
Ne is állj közelebb! Inkább szakadjon a húr!
Julius cézár föltámadott de a babérlevelet a sírban felejtette.
Egy kicsi bele. Egy kicsi mellé.
Neki sürgős volt de ennyire?


Szerkesztette: Vadász Ili

2 megjegyzés:

  1. Haláliak !!!!Nagyon tetszettek az alá irt szövegek !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marikám a szövegeket én fabrikáltam hozzájuk. Most mondd! Ennyire hülye emberek szaladgálnak a világban? :)))Puszillak.

      Törlés