2016. május 10., kedd

Emlékszel ???





​Ha igen,Te sem vagy már kiskorú!

  

   

Benzinkutak.

 

Utcai tej és kifli árus.

 

 
Ilyen szódásüveg van pár a padláson.
 
Orosz kölni. Kegyetlen erős illata volt.
 Ilyen tintás üvegem volt a suliban.
 A boltokban ilyen darálók álltak a vevők rendelkezésére.
Faszenes vasaló még megvan nálunk.
Gyerekkoromban ezek a cigik is voltak.
A köpködős cigi. Nem volt füstszűrője és a dohány sokszor az emberek nyelvére ragadt.
Ezt a fajta cigit inkább a nők szívták.
Itt a Donald kacsa rágó,gyerekeim nagy kedvence volt.
Ez a Szobi szörp még igazi szörp volt. A maiak híg löttyök tele mindenféle vacakkal.
Nagyon finom csoki volt.
Bizony a Márka! Nagy divat volt és finom is. Többféle ízűt lehetett kapni.
Ez a Biopon még akkoriban kiváló mosószer volt. A mai már nincs olyan jó.
Bizony ilyen jeggyel utaztam a vonaton akkoriban. Kemény papírból készült,nem gyűrődött.
Valahol leledzik egy nyakkendővel együtt.

Ez már szerintem nincs meg vagy ki tudja?!


Na ez még wc papír volt!!!!
 Misi mackó.Moszkvai olimpia.
Böbe baba,Tádé és Manócska. Ki emlékszik még ezekre az esti mesékre mert én igen.
Év végére párat sikerült megtöltenem. A postán váltották be.
Frutti amit imádtam!
Ilyen volt az első mosógépem és centrifugám. Én szerettem.


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése