2016. május 30., hétfő

Csak ülök és töröm a kobakom

Amint itt csücsürészek a gépnél,hallom amint a művelődési házban vagy zumbáznak vagy aerobikoznak mivel mindkettő szokott lenni. Azon gondolkodtam hogy szoktam látni amint éppen megy az edzés és ha hiszitek,ha nem,én soha egyetlen túlsúlyos nőt még nem láttam köztük. Itt a nagy filozofálásban megkérdeztem magamtól aki csont és bőr,netán ágyastól van talán 60 kiló,mi a jó fenéért jár edzésre hiszen nem kövér. Nem kell mit leadnia.Azt hozzá kell tennem mind fiatalok járnak ide. Lányok,asszonyok.
És beugrott az eszembe valami! Van már egy hónapja is,álltam sorban a patikában és két fiatal anyuka éppen arról beszélgetett hogy délután mennek zumbázni mert legalább addig se kell a kölkökkel kínlódniuk.
Ezen őszinte legyek meglepődtem akkor mert mikor nekem kicsik voltak a gyerekeim,hozzá teszem kettő egyszerre volt pelenkás,nem éreztem soha kínlódásnak a velük való foglalkozást. Pedig abban az időben textil pelenkák voltak és átlagban napi 28-30 pelenkát mostam a két gyerekre. Amit a mostani fiataloknak nem kell mert eldobható vackok vannak. Szerettem a gyerekeimmel játszani,bohóckodni és vidámak voltunk,nevettünk és én kicsit mindig elolvadtam tőlük hogy oly boldog gyerekek. Soha nem törtem azon a fejemet ugyan kinek passzolhatnám át őket. Ha mentem valahová,be a babakocsiba őket és vittem magammal mindkettőt. Hozzá teszem aki netán nem tudná,3 gyerekem volt csak a harmadik később jött. Nem is volt több terhességem.
Most pedig filózok miért nincs a mai fiataloknak türelmük a babákhoz hiszen azok maga a csodák.
Míg otthon lehet a babával egy anyuka,ki kellene minden percét használnia az együtt tölthető időnek.
Más világ lett talán. Mennek a discóba,szórakozó helyekre és a kicsit rásózzák valamelyik szülőre esetleg.
Nem mondom hogy nem kell egy kis kikapcsolódás a szülőnek.De könyörgöm! Ne azért járjon zumbára,aerobikra hogy addig is megszabadul a gyerekétől! De lehet én vagyok régimódi.

By Vadász Ili

2 megjegyzés:

  1. Osztom a véleményed !!Szerintem ebből már preztizs ügyet csinálnak a fiatal anyukák !És sajnos, van egy réteg aki,nem engedheti meg ezt a fajta sportot !És van az a réteg aki csak sznobságból csinálja ! Mert olyan menő!!!!!(hogy oda ne rohanjak !!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marikám tökéletesen leírtad és egyetértek veled.Puszi.

      Törlés