2016. május 17., kedd

Csak alaposan!

Reggel úgy döntöttem rántott hal leszen az ebéd petrezselymes kolompérral.
Elő is készülődtem.Darabolás, sózás. Ráakartam rakni őket egy tányérra,erre leszakadt az ég!
A tányér kicsúszott a kezemből és belehuppant az előre elkészített mosogatóvízbe. Úgy fele formán volt rajta hal no de a mosogatószer meg a vízbe volt. Gyorsan leengedtem a vizet és gondolkodtam most mi a lópikulát csináljak?! Fogtam magam és engedtem a vizet a halakra. Úgy is szeretik a vizet. Lemostam őket és engedtem újra vizet és hagytam őket benne egy darabig. Szép tiszta volt a víz.Habzás semmi.Akkor nosza mán pediglen ki lesztek ti is rántva. Jól leitattam róluk a vizet és újra sózás. Közben kurva anyáztam egy két strófát ott magamban meg félhangosan is. Nem mertem hangosan nyikorogni mert ha meghallják,nem fogják megenni.
Szépségesen kirántottam a halacskákat és mit ád az a rongyos ruhás fennebb való,semmit nem lehetett érezni rajtuk. Ezek szerint tiszták lettek mint a kalocsai ruha. Azt hittem pediglen az eper illatú mosogatószer ad nekik némi bukét de távolról sem lehetett érezni. Közelről meg még úgy sem.
Nem is szóltam a fiúknak hogy a fele halat nagymosásnak vetettem alá mert képesek hallucinálni és kifogásokat keresnek majd. Be is vertük a halakat tán két darab maradt.
Aztán összekapartam magam mert úgy gondoltam bénázásból ennyi elég is volt mára.


By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése