2016. május 26., csütörtök

Chris Norman & Suzi Quatro - Stumblin' In / Korda György-Balázs Klári: A szerelem él (Stumbblin'in)


Angolul

Videó linkje: https://youtu.be/iGaF4tKUl0o

Magyarul

Videó linkje: https://youtu.be/nEt_EAQOerA

Chris Norman & Suzi Quatro - Stumblin' In

Our love is alive and so we begin
Foolishly laying our hearts on the table, stumblin' in
Our love is a flame burning within
Now and then, fire light will catch us stumblin' in

Wherever you go, whatever you do
You know these reckless thoughts of mine are following you
I've fallen for you, whatever you do
'Cause baby, you've shown me so many things that I never knew
Whatever it takes, baby, I'll do it for you

Our love is alive and so we begin
Foolishly laying our hearts on the table, stumblin' in
Our love is a flame burning within
Now and then, fire light will catch us stumblin' in

You were so young and I was so free
I may have been young but baby, that's not what I wanted to be
Well, you were the one, oh, why was it me?
'Cause baby, you've shown me so many things that I'd never knew
Whatever you need, baby, you got it from me

Our love is alive and so we begin
Foolishly laying our hearts on the table, stumblin' in
Our love is a flame burning within
Now and then, fire light will catch us stumblin' in
***
 
Korda György-Balázs Klári: A szerelem él (Stumbblin'in)
 
A szerelmünk él, mintha csak most kezdenénk
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
A szerelmünk láng, mely belül ég
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba vagyunk gabalyodva
 
Bárhova mész, bármit csinálsz
Tudod hogy a vakmerő gondolataim követnek téged
Beléd esek, bármit csinálsz
Mert baby annyi dolgot mutattál amit azelőtt nem ismertem
Bármi is történik, baby én érted teszem
 
A szerelmünk él, mintha csak most kezdenénk
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
A szerelmünk láng, mely belül ég
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba vagyunk gabalyodva
 
Olyan fiatal voltál, én pedig szabad
Lehethogy fiatal voltam, de baby nem ez az ami lenni akartam
Nos, te voltál az egyetlen, oh miért én voltam
Mert baby annyi dolgot mutattál nekem amit azelőtt nem láttam
Bármire szükséged van baby, tőlem megkapod
 
A szerelmünk él, mintha csak most kezdenénk
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
A szerelmünk láng, mely belül ég
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba vagyunk gabalyodva
Egymásba vagyunk gabalyodva
Egymásba vagyunk gabalyodva
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba vagyunk gabalyodva
Aagh egymásba gabalyodva
Mm egymásba gabalyodva
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba gabalyodva
Oh egymásba gabalyodva
Beléd vagyok gabalyodva
Nevetségesen hever a szívünk az asztalon
Egymásba gabalyodva
Whoa egymásba gabalyodva
Aagh egymásba gabalyodva
Beléd vagyok gabalyodva
Továbbra is legyünk egymásba gabalyodva
Olykor a tűz fénye megragad minket
Egymásba gabalyodva
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése