2016. május 9., hétfő

Az imént fotóztam őket

Kis virágaim a teraszon. Az a sok zöld a Japán loncom. Nemsokára virágzik.
 Futó rózsám kezd virágozni.
Japán rózsám virágzásban. Ettől szebb volt de a kutya megszaggatta az ágait. A tüskék nem számítottak neki.
Labdarózsám. A kutya egy rakás virágot leszedett róla. Hiába...Virágszerető dög!
Ez a fehér talajtakaró virág. A többi utána citromfő. Képtelenség kiirtani pedig ezt a fehéret már teljesen benövi. Az árnyékom látszik. :)
Ez az utca felőli rész.
Ha már ott voltam az orchídeáimat lefotóztam. Hülyeség volt mert az üveg tükröződik.
Utca felőli virágos kertem. A másik az udvar felől van.
Koszorúvirág elnyílóban. Mellette egy ecetfa de minek?:)
Az udvar bő fele. Előttem Báró úr a virágkertész.
Nem tudom a nevét de van pár bokor belőle.
Bambuszok. A szürke kinövések lesznek az új bambuszok. A kutya ezt a bokrot is megritkította.
Az a fehér cirmos az olasz nád. Most kezd iperedni. A másik fajta nád most kezd észhez térni mert kitördelte a kutya. (Hogy szakadjon meg!)
Az előtérben a szarrá rágott rozmaring bokrom.
Az udvar felőli virágos kert sarka. Még a rózsák csak bimbósak.



By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése