2016. május 20., péntek

Ami elromolhat az el is romlik

El bizony! Ebéd utáni pihike jött. A Zuram bekapcsolta a tvét szokás szerint és az bizony a szivárvány minden színében pompázott csak ippenség nézhetetlen volt. Néha átcsapot negatívba mintha szellemek jártak volna benne. Aztánnék az én emberkém nekiállt az Invitelt szidni mert hogy biztosan a beltéri lett szar!
Mondok nékije: És ha a tv lest szar?
-Nem! Tuti a beltéri!
Én: Meg kéne nézni hogy annak va é baja?!
Emberkém át a fiam szobájába,hozza a másik beltérit kipróbálni. Azzal se volt jó. Beltéri vissza a fiamhoz.
Borzalmas kínba volt mert minden nap ebéd után a Comedy Centrált nézte amit én szívből utálok.
Nem a filmek miatt hanem a belerakott sok röhögés miatt. Sokszor még akkor is vihognak benne amikor sírni kéne. Amúgy imádom a vidám dolgokat.
No szóval emberkém minden tik belet kihúzott a tvből ami nem csekély meló mert a számítógépem is rá volt csatlakoztatva mivel amiket letöltök filmeket,azt este a gépemről a tvén keresztül megnézzük.
Miután a padló tele lett zsinórokkal,újra dugdozta vissza hátha.... Nem volt hátha egy szikra se. Ugyanolyan szar volt.
Aszongya hogy: Másik tvét kell venni!
Én: Ok.
Ő: Megyek körülnézek a neten.
Én: Ok.
Egyszer csak kajabál.: Gyere nézd meg hogy ez jó lesz e?
Mentem izibe és néztem. Tv....És?
Ő: Na de ez száz akárhány colos a képernyője.
Én: Aztán hová rakod? A falra?
Ő: Vagy oda,vagy valahová.
Én: Na idefigyelj hapsikám! Nekem a közel száz colos is nagy volt. Amit megrendeltél hatalmas szörnyeteget honnan fogom majd nézni? Kimegyek az utcára és onnan pislogom majd a tvét?
Ő: Majd azt is megszokod! Kedden már meg is hozzák mert hogy most hétvége van.
Gondoltam magamban azért a ménkű belecsaphatott volna ebbe a tvbe hogy pont most ette meg a fene!
Az idén rengeteg kiadásunk volt erre még ez is.
Aztán úgy voltam vele hogy ki a nyavalyát érdekli a tv? Én csak este megnézek egy filmet és szunya.
De érdekes lesz hogy a fiamnál is monstrum van a falon meg nálunk is az lesz.
Egy kicsin nem azt látni mint egy nagyon? Olyan aljas lettem hogy mondtam szerintem direkt imádkoztál hogy romoljon el ez a szar kaszni hogy a mi szobánk is tvével legyen kitapétázva. Azt mondta hogy hülye vagyok,miért is kívánta volna ő ezt. Még aljasabb lettem....Mert tőled minden kitelik!
Erre a válasz: De hát már tíz éves ez a tv! Örüljünk hogy eddig is bírta!
No! Ebben viszont igazat adtam neki. Viszont beugrott egy kép az elmémbe a mosógépről..... Csak az ne!!!!

By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése