2016. május 10., kedd

Alkohol

A pince ott kezdődik, hogy bor van benne. Ha nincs, akkor az csak egy gödör.
 A pálinka folyamatos ivása nem más, mint örökös harc a másnaposság ellen.Mi a disznót nem a húsáért vágjuk le. A disznóvágás is csak egy ok az ivásra.


 A borászok szerint a bort ivás előtt levegőztetni kell. Hagytam neki három másodpercet, remélem, hogy vett egy jó nagy slukkot.Volt időszak, amikor hetekig megvetettem a bort. Egyszer eltört a lábam, és akkor mindig a szomszéddal vetettem meg.
 A sör nagyon kevés vitamint tartalmaz. Ezért kell belőle sokat inni.
 A rokonaidat nem válogathatod meg, de azt igen, hogy józanul viseled-e el őket.Gondolkodhatsz azon, hogy hol hibáztad el, de minek gondolkodni, ha be is rúghatsz helyette.
 Ha ittasan megyek haza, minden fordítva van. A kutya csókolgat, az asszony meg ugat.

 Ha valakinek az egészségére iszunk, akkor a számlát nem az egészségbiztosítónak kellene fizetnie?
 Azt mondják, a sok gyümölcs egészséges. Én a szilvapálinkát választom.A pálinka nem adóbevallás, amit egy évben csak egyszer kell kitölteni.
 Nem az a baj, hogy a héten már kétszer berúgtam, hanem az, hogy még csak hétfő van.Amire most szükségem van, azt nem lehet szavakba önteni. Csak pohárba.Ha azt mondják, semmire sem viszed az életben, alkoholista még mindig lehetsz.


 By Vadász Ili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése